Muzikos instrumentų prekinių ženklų įtaka vartotojams

Vilniaus Gedimino technikos universiteto, verslo vadybos fakulteto, marketingo vadybos IV kurso studentas Donatas Matikonis atlieka tyrimą: muzikos instrumentų prekinių ženklų įtaka vartotojams elektroninėje erdvėje. Tyrimo tikslas – gauti išsamius tyrimo rezultatus, kurie parodytų:

1.     Muzikos instrumentų pirkimą elektroninėje erdvėje. 

2.      Prekinio ženklo sukeliama įtaką vartotojams.

Prašau užpildyti šią anketą, kuri yra anoniminė ir užtruks kelias minutes. Jūsų atsakymai labai padės tyrimui.

 

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų amžius?

2. Jūsų lytis?

3. Jūsų pajamos?

4. Kiek laiko per dieną praleidžiate internete?

5. Ar naudojatės el.prekybos paslaugomis?

6. Ar esate kada nors pirkę muzikos instrumentą el.parduotuvėje?

7. Kokios priežastys lėmė Jūsų apsisprendimą nesinaudoti el.prekybos paslaugomis?

8. Jūsų nuomone, kas labiausiai daro įtaką prekės pasirinkime?

9. Kokio tipo prekės ženklas atkreipia Jūsų dėmesį?

10. Kokia grafine išraiška prekinis ženklas atkreipia Jūsų dėmesį?

11. Kas lemia prekės ženklo žinomumą?

12. Jūsų nuomone, kokią svarbiausią savybę turi turėti profesionalus prekės ženklas?

13. Įvertinkite kiek Jums yra svarbus prekės ženklo žinomumas perkant prekę

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Sutinku
Visiškai sutinku
Perku tik žinomo prekės ženklo prekę
Žinomas prekės ženklas garantuoja kokybę
Didesnis prestižas pirkti žinomą prekės ženklo prekę
Žinomų prekės ženklų produktai yra brangesni

14. Kuris prekės ženklas Jums yra žinomiausias?

15. Iš kur sužinojote apie šį prekės ženklą?

16. Kaip pagalvojate apie muzikos instrumentą, kokį prekės ženklą pirmiausiai prisimenate?