Motyvavimo priemonės darbe

Laba diena.

Tyrimą atlieka Investicijų ir draudimo studijų programos IV kurso studentė. Draudimo bendrovei siekiant pritraukti klientus, teikiant draudimo paslaugas, labai svarbu analizuoti kliento poreikius siūlomiems produktams įsigyti. Todėl klientų nuomonė yra labai svarbi.

Tyrimo tikslas – išsiaiškinti klientų požiūrį į savanorišką sveikatos draudimą kaip motyvavimo priemonę ir įvertinti plėtros perspektyvas.

Išsirinkite Jūsų nuomone tinkamiausią atsakymą ir jį pažymėkite, kai kuriuose klausimuose gali būti pažymėta keli atsakymų variantai. Anketa anoniminė. Iš anksto dėkojame už sugaištą laiką.

 

 

 

1. Kurioje srityje Jūs dirbate?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    2. Kokią motyvavimo priemonę taiko darbdavys jūsų darbovietėje?

    3. Kokia Jūsų nuomonė, yra tinkamiausia motyvavimo priemonė darbe?

    4. Ar Jums svarbus skatinimo priemonių taikymas darbe už veiklos rezultatus?

    5. Ar rinkdamiesi darbą domėjotės įmonės darbuotojų motyvavimo sistema?

    6. Jei Jums prireiktų medicininės pagalbos, kur norėtumėte gydytis?

    7. Kaip dažnai lankotės medicinos įstaigose?

    8. Ar žinote kas yra papildomas savanoriškas sveikatos draudimas?

    9. Kokiomis privalomojo sveikatos draudimo paslaugomis Jūs naudojatės?

    10. Kokiomis paslaugomis naudotumėtės jei turėtumėte papildomą sveikatos draudimo sutartį?

    11. Ar Jūs esate apdraustas papildomu savanorišku sveikatos draudimu?

    12. Ar įsigytumėte papildomą sveikatos draudimą, jei darbdavys Jūsų nedraustų, o Lietuvos sveikatos sistema numatytų galimybę draustis privatiems asmenims?

    13. Ar esate patenkinti privalomojo sveikatos draudimo paslaugomis ir sveikatos sistemos finansavimu?

    14. Jūsų amžius:

    15. Jūsų išsilavinimas?

    16. Jūsų lytis?

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą