Mokslinių metodologijų taikymas organizuojant renginius

   Tyrimą atlieka Klaipėdos universiteto Rekreacijos ir turizmo katedros IV kurso studentė Rūta Trakienė. Tyrimo tikslas – išanalizuoti kiek ir kokiomis metodologijomis Lietuvoje naudojamasi organizuojant renginius. Surinkti duomenys bus panaudoti rengiant bakalauro baigiamąjį darbą tema „Renginių organizavimo teorinių metodologijų analizė ir taikymas“
    Mielas respondente, skaitykite klausimus ir pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą, o kur reikia patys įrašykite Jums priimtiną atsakymą.
    Nuoširdžiai dėkojame už bendradarbiavimą ir pateiktus atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokio tipo renginius organizuoja Jūsų įmonė? (pažymėti kelis tinkančius)

Kiek renginių per metus vidutiniškai suorganizuoja Jūsų įmonė?

Kaip dažnai organizuodami renginius naudojatės lentelėje išvardintomis metodologijomis?

Niekada
Retai
Dažnai
Visada
Metodologijomis, skirtomis nustatyti renginio rinkai ir dalyvavimo renginyje motyvus
Metodologijomis, nusakančiomis renginio organizavimo etapus
Metodologijomis renginio ekonominei naudai nustatyti
Metodologijomis, padedančiomis atskleisti renginio naudą priimančiai bendruomenei
Metodologijomis, skirtomis įvertinti renginio įgyvendinimą

Kaip dažnai naudodamiesi šiais metodais nustatote renginio dalyvių motyvus?

Niekada
Retai
Dažnai
Visada
Nusistatomas rinkos segmentas, kuriam skirtas renginys
Išsiaiškinami socialiniai motyvai, skatinantys dalyvauti renginiuose
Išsiaiškinami psichologiniai motyvai, skatinantys dalyvauti renginiuose
Išsiaiškinami asmeniniai motyvai, skatinantys dalyvauti renginiuose

Kita

Kaip dažnai naudodamiesi šiais metodais stengiatės iš anksto nustatyti renginio ekonominę naudą?

Niekada
Retai
Dažnai
Visada
Analizuojamas ir numatomas būsimų renginio lankytojų skaičius
Numatomos lankytojų būsimos išlaidos
Numatomos bendros visų su renginiu susijusių asmenų išlaidos
Stengiamasi sureguliuoti išlaidas ir įplaukas
Stengiamasi atpažinti nematerialias išlaidas ir įplaukas

Kaip dažnai dirbama su renginio organizavimo etapais?

Niekada
Retai
Dažnai
Visada
Pirminis renginio sumanymas (idėja, tema, tikslas, uždaviniai) ir galimybių analizė (išteklių identifikavimas)
Renginio planavimas ir projekto sudarymas
Įgyvendinto renginio analizė ir rezultatų vertinimas

Kaip dažnai šiais būdais kuriate naudą vietos bendruomenei organizuodami renginius?

Niekada
Retai
Dažnai
Visada
Bendruomenės yra mobilizuojamos ir įtraukiamos į dalyvavimą renginiuose
Reklamuojama vietovė
Priimami savanoriai iš vietinės bendruomenės

Kita

Kaip dažnai šiais būdais vertinate renginio įgyvendinimą?

Niekada
Retai
Dažnai
Visada
Stebėjimas, audio, video įrašų peržiūra ir pan.
Svečių/lankytojų pastebėjimų, nuomonių klausymas
Pasiūlymų dėžutė
Žiniasklaidos sekimas – laikraščių iškarpos ir ir pan., atsiliepimai socialiniuose tinkluose ir pan.
Dalyvių interviu, apklausos lapai/anketos;
Dalyviams pateikiama renginio vertinimo skalė
Darbuotojų/organizacinių grupių susirinkimas/aptarimas ir kt.

Kita

Koks Jūsų įmonės pavadinimas?

Kokiame mieste įsikūrusi Jūsų įmonė?