Marketingo komplekso elementų analizė

Tyrimo tikslas: išsiaiškinti klientų nuomonę apie įmonės UAB „Media ideas“ kainodarą, paslaugas, aptarnavimo kokybę. Jūsų nuomonė svarbi tolesniam bendradarbiavimui, stengiantis kuo geriau patenkinti jūsų lūkesčius. Gauta informacija padės tobulinti asortimentą, kainodarą, bei teikiamų paslaugų kokybę.

Kaip vertinate UAB „Media ideas“ įmonės teikiamų paslaugų kokybę lyginant su tos pačios šakos įmonėmis?

Įvertinkite veiksnių svarbą, renkantis paslaugas:

Į kuriuos veiksnius labiausiai kreipiate dėmesį rinkdamiesi prekę?

Kas skatina Jus pirkti UAB „Media ideas“ produkciją?

Įvertinkite UAB „Media ideas“ veiklą:

Ar pirktumėte UAB “Media ideas” siūlomas prekes internetu?

Kuriai iš šių kainų kategorijų galėtumėte priskirti didžiąją dalį prekių UAB „Media ideas“ įmonėje?

Kaip vertinate įmonės „Media ideas“ ASORTIMENTĄ: nuo 1 (labai blogai) iki 5 (labai gerai)?

Ar įmonė „Media ideas“ pakankamai reklamuoja savo teikiamas paslaugas/ prekes? Įvertinkite 5 balų sistemoje.

Ar esate patenkinti įmonės „Media ideas“ siūlomų paslaugų asortimentu?

Kas Jus paskatino tapti nuolatiniu įmonės klientu? nuo 1 (labai blogai) iki 5 (labai gerai)

Koks Jums patogiausias paslaugos/ prekės įsigyjimo būdas?

Kaip vertinate įmonės „Media ideas“ interjerą?

Kokio dydžio jūsų įmonė?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą