Marketingo etikos raiška Lietuvos rinkoje

Kauno Technologijos Universiteto magistrantūros studijų baigiamojo kurso studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas – atskleisti visuomenės požiūrį į marketingo etikos pažeidimus. Tyrimo rezultatai leistų identifikuoti sudėtingiausius klausimus ir formuoti gaires, pasiūlymus, į ką verslininkai turi atkreipti didžiausią dėmesį, tad tai naudinga ir verslui, ir vartotojams.

            Atitinkamoje vietoje pažymėkite savo atsakymą į klausimą ar vadovaukitės kitais pildymo nurodymais, pateiktais prie klausimo.

            Anketa anoniminė, jos pildymas laisvanoriškas, pateikiami tik apibendrinti duomenys. Tikimąsi, kad nuoširdūs ir sąžiningi atsakymai padės gauti teisingus tyrimo rezultatus. Jei Jūs norėtumėte gauti šio tyrimo rezultatų apibendrinimą, parašykite el. paštu: [email protected]. Ačiū už bendradarbiavimą.

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą