Marijampolės FK "Sūduva" teikiamų paslaugų kokybė

GERB. RESPONDENTE LKKA, sporto ir turizmo vadybos V kurso studentės Arūnė Bilunskaitė ir Giedrė Jakubauskienė atliekame tyrimą, siekiant išsiaiškinti , FK „Sūduva“ teikiamų paslaugų kokybės spragas. Ši apklausa atliekama tik edukaciniais tikslais, anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik praktiko ataskaitos darbe. Prašome įvertinti teiginius nuo 1 iki 5 ir pažymėkite po vieną atsakymą prie kiekvieno pateikiamo veiksnio. Dėkojame už nuoširdžius Jūsų atsakymus, kurie padės objektyviai atlikti tyrimą.
Marijampolės FK "Sūduva"  teikiamų paslaugų kokybė
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Klubo „Sūduva“ svetainės dizainas : *

2. Klubo „Sūduva“ svetainės atnaujinimas: *

3. Informacijos operatyvumas klubo „Sūduva“ svetainėje: *

4. Esamos papildomos paslaugos klubo svetainėje (konkursai, akcijos, tiesioginės transliacijos ir kt.): *

5. Klubo „Sūduva“ vadovų darbas dėl klubo populiarinimo : *

6. Informacijos apie rungtynes ir bilietus tikslumas : *

7. Paprasta įsigyti bilietus į rungtynes : *

8. Aptarnaujančio personalo paslaugumas rungtynių metu : *

9. Komandos žaidėjų „prieinamumas“ (galimybė pamatyti iš arčiau, pabendrauti) : *

10. Pakankamas dėmesys klubo fanams : *

11. Lengva įsigyti klubo atributikos : *

12. Klubo atributikos asortimentas : *