Lietuvos komercinių bankų teikiamų elektroninių paslaugų kokybė

Gerbiami Respondentai,

Esu Mykolo Romerio universiteto, ekonomikos ir finansų valdymo fakulteto, finansų ekonomikos programos bakalauro studijų V kurso studentė Solida Jonušaitė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas įvertinti Lietuvos komercinių bankų teikiamų elektroninių paslaugų kokybę. Prašau atsakyti į visus klausimus ir kuo tiksliau įvertinti savo požiūrį į juos. Jūsų nuoširdūs atsakymai padės atlikti išsamų tyrimą, rengiant bakalauro baigiamąjį darbą.

Man svarbiausia tik Jūsų asmeninė nuomonė, kuriai išreikšti užtruksite apie 5 minutes. Tyrimo metu gauti rezultatai bus naudojami tik studijų tikslais.

Dėkoju už pagalbą.

 

Anketa tik asmenims, kurie naudojasi Lietuvos komercinių bankų teikiamomis elektroninėmis bankinėmis paslaugomis.

Lietuvos komercinių bankų teikiamų elektroninių paslaugų kokybė

Dešimties balų sistemoje įvertinkite elektroninių bankinių paslaugų kokybę (nepamirškite vertiname Lietuvos komercinius bankus):

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Koks Jūsų išsilavinimas:

Jūsų socialinė padėtis:

Kurio Lietuvos komercinio banko elektroninėmis banko paslaugomis naudojatės Jūs (jei yra keli atsakymo variantai, pažymėkite kelis)?

Kiek laiko naudojatės elektroninėmis banko paslaugomis?

Kaip dažnai naudojatės elektroninėmis banko paslaugomis?

Ar Jus tenkina elektroninių bankinių paslaugų įkainiai?

Ar Jums svarbi elektroninių bankinių paslaugų kokybė?

Vertinant internetinio banko paslaugų kokybę, kiek Jums svarbus/-i:

Kaip Jūsų nuomone, bankai, teikdami elektronines bankines paslaugas garantuoja/sukuria/užtikrina Jums ir kitiems vartotojams:

Nuoširdus AČIŪ už Jūsų nuomonę ir sugaištas kelias minutes...

Nuoširdus AČIŪ už Jūsų nuomonę ir sugaištas kelias minutes...
    …Daugiau…
    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą