Lietuvos futbolo žiūrovų elgsenos ypatumai

Esu Sporto vadybos studentas iš UCN. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti respondento požiūrį į sportą, laisvalaikį, apsipirkimo procesą ir veiksnius, įtakojančius futbolo varžybų lankymą. Nuoširdūs atsakymai padės suvokti sporto renginių žiūrovų elgsenos ypatumus ir nustatyti sporto paslaugos teikimo tobulinimo kryptį
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Lytis

Amžius

Pajamos vienam asmeniui per mėnesį

Šeimyninė padėtis

Ar turite vaikų?

LAISVALAIKIS (Prašome pažymėti Jums tinkantį atsakymą nuo 1 iki 5, kur 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku)

1
2
3
4
5
1. Mano laisvalaikis man svarbus
2. Aš dažnai mėgstu linksmintis
3. Aš stengiuosi su šeima praleisti kiek įmanoma daugiau laiko
4. Aš mėgstu žiūrėti televizorių
5. Aš teikiu pirmenybę tiems laisvalaikio praleidimo būdams, kuriais gali mėgautis visa šeima

SPORTAS (Prašome pažymėti Jums tinkantį atsakymą nuo 1 iki 5, kur 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku)

1
2
3
4
5
6. Sportas yra svarbi mano gyvenimo dalis
7. Aš dažnai stebiu profesionalaus sporto rungtynes per televiziją
8. Aš pasirengęs mokėti pinigus už aukštos kokybės sporto prekes bei paslaugas
9. Aš teikiu pirmenybę madingam ir jaunatviškam sportui
10. Aš daug laisvalaikio praleidžiu sportuodamas
11. Aš dažnai lankausi sporto renginiuose su šeima/draugais/bendradarbiais

VARTOTOJŲ ELGSENA (prašome pažym÷ti Jums tinkantį atsakymą nuo 1 iki 5, kur 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku)

1
2
3
4
5
12. Aš mėgstu apsipirkinėti
13. Aš teikiu pirmenybę garsiems prekių ženklams
14. Aš dėviu garsių prekių ženklų sportinius drabužius, kai pats sportuoju
15. Aš visada stengiuosi sekti muzikos, meno ir mados naujienas
16. Aš mėgstu tuos prekių ženklus, kuriuos dėvi ir žymūs sportininkai

VEIKSNIAI, ĮTAKOJANTYS SPORTO RENGINIŲ LANKYMĄ (o prašome pažym÷ti Jums tinkantį atsakymą nuo 1 iki 5, kur 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku)

1
2
3
4
5
17. Stadiono talpumas
18. Patogi sėdėjimo vieta
19. Parkavimas ir su juo susijusių problemų sprendimas
20. Garso ir vaizdo efektai bei jų kokybė
21. Aptarnaujančio personalo paslaugumas
22. Gėrimų ir užkandžių pasirinkimas bei kokybė
23. Informacijos apie rungtynes ir bilietus tikslumas bei savalaikis pateikimas
24. Informacijos patikimumas
25. Komandos žaidėjų „prieinamumas“, t.y. galimybė juos pamatyti iš arčiau ir galbūt pabendrauti
26. Komandos sudėtis
27. Komandos pajėgumas
28. Pergalės nuojauta

Kokiomis masinėmis informacijos priemonėmis naudojatės, norėdami gauti informaciją apie futbolą?