LIETUVOS AUKŠČIAUSIOJO TEISMO DARBO VERTINIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA
Gerbiamieji, sakoma jog pagerinti galima tik tai kas įvertinta. Pateikę atsakymus į šią anketą Jūs padėsite mums tobulinti Lietuvos Aukščiausiojo Teismo (toliau - Teismas) darbą, nustatyti esamą klientų aptarnavimo kokybės lygį Teisme ir jį gerinti. Žemiau pateikiame kriterijų įvertinimo lentelę, kuri padės lengviau orientuotis pateikiant atsakymus į kiekvieną klausimą ir objektyviai įvertinti kiekvieną kriterijų:
Balai
Asmenų aptarnavimo kriterijų įvertinimo apibūdinimas
5 - Aptarnavimas visiškai atitiko lūkesčius
4 - Aptarnavimas didžiąja dalimi atitiko lūkesčius
3 - Aptarnavimas labiau atitiko lūkesčius nei neatitiko
2 - Aptarnavimas labiau neatitiko lūkesčių nei atitiko
1 - Aptarnavimas visiškai neatitiko lūkesčių
Apklausa yra anoniminė. Iš anksto dėkojame už išsakytą nuomonę.