LIETUVOS AUKŠČIAUSIOJO TEISMO DARBO VERTINIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA

Gerbiamieji, sakoma jog pagerinti galima tik tai kas įvertinta. Pateikę atsakymus į šią anketą Jūs padėsite mums tobulinti Lietuvos Aukščiausiojo Teismo (toliau - Teismas) darbą, nustatyti esamą klientų aptarnavimo kokybės lygį Teisme ir jį gerinti. Žemiau pateikiame kriterijų įvertinimo lentelę, kuri padės lengviau orientuotis pateikiant atsakymus į kiekvieną klausimą ir objektyviai įvertinti kiekvieną kriterijų:

Balai

Asmenų aptarnavimo kriterijų įvertinimo apibūdinimas

5  - Aptarnavimas visiškai atitiko lūkesčius

4 - Aptarnavimas didžiąja dalimi atitiko lūkesčius

3 - Aptarnavimas labiau atitiko lūkesčius nei neatitiko

2 - Aptarnavimas labiau neatitiko lūkesčių nei atitiko

1 - Aptarnavimas visiškai neatitiko lūkesčių

Apklausa yra anoniminė. Iš anksto dėkojame už išsakytą nuomonę.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Gauti reikiamą informaciją iš LAT Jums buvo? ✪

2. Jei kreipėtės į LAT dėl informacijos (el. paštu, telefonu, atvykę į teismą, paprastu paštu), Jums pateiktas atsakymas buvo (prašome įvertinti pagal visus kriterijus)  ✪

1
2
3
4
5
Išsamus
Aiškus
Mandagus
Operatyvus

3. LAT interneto svetainė yra (prašome įvertinti pagal visus kriterijus) ✪

1
2
3
4
5
Informatyvi
Kokybiška
Patogi naudotis

4. Ar naudojotės Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalu e.teismas.lt (prašome pažymėti pasirinkto atsakymo langelį)? ✪

5. Jūsų nuomone, LAT bylos nagrinėjamos  ✪

6. LAT sprendimai Jums yra ✪

7. Lankytis LAT Jums yra ✪

8. Jūsų nuomone, per pastaruosius 5 metus LAT darbas  ✪

9. LAT darbuotojai Jus aptarnavo (prašome įvertinti pagal visus kriterijus): ✪

1
2
3
4
5
mandagiai
dėmesingai
kompetetingai
greitai

10. Laikas nuo pranešimo apie teismo posėdį gavimo iki teismo posėdžio Jums yra  ✪

11. Kaip įvertintumėte sąlygas laukti posėdžio teismo pastate? ✪

Jūsų komentarai, pastabos ir pasiūlymai