Lietuvių tautinio šokio svarba bei nauda, šokio pamokoje įtraukiant elgesio ir emocijų sutrikimų turinčius pradinukus (anketa skirta šokio mokytojams)

Gerb. Respodente, iš anksto dėkojame už laiką skirtą anketos pildymui. Šį tyrimą atlieka Vilniaus Kolegijos Šokio pedagogikos III kurso studentė Agnė Laurinavičiūtė. Šio tyrimo tikslas sužinoti lietuvių tautinio šokio naudą bei svarbą, bendrojo ugdymo pradinėse mokyklose, šokio pamokose įtraukiant sutrikusio elgesio ir emocijų vaikus.Ši anketa anoniminė, tyrimo duomenys bus panaudoti tik baigiamojo darbo tikslams. 

Anketa neaktyvi

Kelintoje klasėje mokosi elgesio ir emocijų sutrikimų turintys mokiniai?

Kuriai sunkumų grupei priskirtumėte mokinį ar mokinius turinčius elgesio ir emocijų sutrikimų?

Ar naudojate lietuvių tautinio šokio medžiagą šokio pamokose, kuriose yra sutrikusio elgesio ir emocijų vaikų (vaikas)?

Ar pritariate teiginiui: "Lietuvių tautinio šokio menui būdingi nuoseklių, lengvai jungiamų žingsnių deriniai, kurie padeda vaikui ugdytis savikontrolę bei atmintį.".

Įvertinkite lietuvių tautinio šokio medžiagos naudingumą šokio pamokose įtraukiant sutrikusio elgesio ir emocijų vaikus (vaiką)?

Kaip dažniausiai mokiniams pateikiate lietuvių tautinio šokio medžiagą? (Surikiuokite pagal dažnumą 5 - dažniausiai; 1 - rečiausiai)

Kaip manote, kokias socialines kompetencijas ugdo lietuvių tautinis šokis, elgesio ir emocijų sutrikimų turintiems vaikams?

Kaip manote, kokias asmenines kompetencijas ugdo lietuvių tautinis šokis, elgesio ir emocijų sutrikimų turintiems vaikams?

Kaip manote, kurias kompetencijas labiau lavina lietuvių tautinis šokis?

Susikurti savo anketą