Kūrybiškumas muzikos pamokose XI-XII klasėse
Mielas Mokiny,
esu studentė ir noriu paprašyti tavo pagalbos. Tau tereikia užpildyti šią anketą ir pateikti savo nuomonę apie kūrybiškumą muzikos pamokose. Man tai labai svarbu. Anketa anoniminė, o tavo atsakymus skaitysiu tik aš.
Anketa neaktyvi
Kaip manai, kokiomis charakterio savybėmis pasižymi kūrybiškas žmogus?
Kaip manai, kur kūrybiškumas gali būti ugdomas labiausiai, o kur mažiau? (Sunumeruok eilės tvarka pagal svarbą nuo 1 iki 5; 1 – reiškia veiklą, kur kūrybiškumas galėtų būti ugdomas labiausiai; 5 – kur kūrybiškumas galėtų būti ugdomas mažiausiai)
Grafikas
Lentelė
Kokiose pamokose, tavo nuomone, labiausiai skatinamas tavo kūrybiškumas?
Grafikas
Lentelė
Kokios charakterio savybės būdingos kūrybiškai asmenybei?
Grafikas
Lentelė
Kaip manai, ar kūrybiškumas turėtų būti ugdomas muzikos pamokoje?
Grafikas
Lentelė
Kokioje muzikos pamokos veikloje jauti, kad labiausiai skatinamas tavo kūrybiškumas?
Grafikas
Lentelė
Ar norėtum, kad per muzikos pamokas tavo kūrybiškumas būtų labiau skatinamas?
Grafikas
Lentelė
Kaip manai, ar kūrybiškumas tau bus naudingas ateityje? Kodėl?
Ar svarbu ugdyti mokinio kūrybiškumą, kodėl?
Ar aplinka muzikos pamokoje yra palanki tavo kūrybiškumo atsiskleidimui?
Grafikas
Lentelė
Kaip manai, ar tavo kūrybiškumas skatinamas muzikos pamokose?
Grafikas
Lentelė
Ar tau patinka dainuoti muzikos pamokose, kodėl?
Ar norėtum muzikos pamokose daugiau dainuoti?
Grafikas
Lentelė
Ar norėtum būti kūrybiškesnis dainavime, kodėl?
Kaip dažnai muzikos pamokose atliekate šias veiklas?
Grafikas
Lentelė
Ar norėtum muzikos pamokų metu dažniau atlikti aukščiau išvardintas veiklas?
Grafikas
Lentelė
Kaip manai, kuo kūrybinės užduotys dainavimo metu yra naudingos?
Kaip manai, ar kūrybiškumo ugdymas dainavimu tau gali padėti tapti kūrybiškesniu kitose veiklose?
Grafikas
Lentelė
Tavo amžius:
Grafikas
Lentelė
Tu mokaisi:
Grafikas
Lentelė
Lytis
Grafikas
Lentelė