KOMUNIKAVIMO SU KLIENTAIS TOBULINIMO GALIMYBIŲ KLAIPĖDOS KELIONIŲ AGENTŪROSE TYRIMAS

Klaipėdos universiteto rekreacijos ir turizmo katedros IV kurso studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas - išsiaiškinti klientų požiūrį į Klaipėdos kelionių agentūrų komunikavimą su klientais ir galimas komunikavimo tobulinimo galimybes. Ši anketa skirta asmenims, bent kartą pasinaudojusiems Klaipėdos kelionių agentūrų teikiamomis paslaugomis.

Maloniai prašau užpildyti šią anketą, kurios duomenys bus panaudoti diplominio darbo tyrimo duomenų apibendrinimui. Perskaitę klausimą, pasirinkite vieną ar kelis atsakymų variantus ir pažymėkite.

Kilus klausimams, kreipkitės el. paštu: [email protected]

Dėkoju už Jūsų atsakymus ir pagalbą!

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą