Kokybės audito kontrolės sistemos būklės vertinimas ir perspektyvos

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų darbo patirtis kokybės audito srityje:

3. Jūsų nuomone, kokybės auditas, tai:

4. Kokybės auditą priskirtumėte:

5. Jūsų nuomone, kas lemia kokybiško audito būtinumą (galite pažymėti kelis atsakymo variantus):

6. Su kokiomis problemomis Jūs susiduriate atlikdami kokybės auditus (išvardinkite kelis variantus, pagal svarbą):

7. Jūsų nuomone, kaip turėtų būti tobulinamas kokybės audito procesas (pateikite argumentų).

8. Išskiriami kokybės audito atlikimo būdai orientuoti: į standarto elementus, struktūrinius padalinius, veiklas ir procedūras.

8.1. Į standarto elementus orientuotas auditas. Įvertinkite kiekvieną pateiktą teiginį, pasirinkdami, Jūsų nuomone, tinkamiausią variantą.
Pritariu
Visiškai nepritariu
Nepritariu
Visiškai pritariu
Nei pritariu, nei nepritariu
Atlikus auditą, nenustatomas kokybės vadybos sistemos efektyvumas
Neįvertinami sistemos pasiekti rezultatai
Nepatikrinama, ar auditas atitinka reikalavimus, apimančius daugiau nei vieną skyrių, išskyrus dokumentų valdymą
Nepatikrinamas skyrių ryšys
Nepatikrinamas procesų ryšys
Klausimyno klausimai yra tik teoriški
Patikrinimas atliekamas nesilaikant organizacijos darbų sekos
Jei auditas atliekamas griežtai, gali sukelti sąmyšį tarp to ką auditorius bando nustatyti
Nagrinėjami dokumentai, o ne efektyvumas
Susitelkiama ties atitiktimi rašytinėms procedūroms
Atitiktis reikalavimas yra tvirtas įrodymas, kad visos veiklos yra valdomos
Mažai nagrinėjami procesai ir produktai
Nenagrinėjamos kitos sritys ieškant gilesnių problemos šaknų
Kiekvienas neatitikties tikslinimas padidina organizacijos efektyvumą
Auditorius turi būti audituojamos srities žinovas, kad žinotų ko paklausti
Lengvai patikrinamas skaitant audito atskaitas

8.2. Į struktūrinius padalinius orientuotas auditas. Įvertinkite kiekvieną pateiktą teiginį, pasirinkdami, Jūsų nuomone, tinkamiausią variantą.

Pritariu
Visiškai pritariu
Nepritariu
Visiškai nepritariu
Nei pritariu, nei nepritariu
Atitiktis reikalavimams tikrinama tose vietose, kur jie turi būti įgyvendinti
Susitelkiama ties padalinio procesais ir produktais
Nenustatomas sistemos efektyvumas
Neįvertinami sistemos pasiekiami rezultatai
Nepakankamai patikrinami padalinių ryšiai
Nepakankamai patikrinama procesų sąveika
Suformuluoti klausimai gali būti teoriški, galintys prasilenkti su praktika
Tikrinama atitiktis rašytinėms procedūroms, o ne veiklos efektyvumas
Iš atitikties rašytinėms procedūroms daroma prielaida, kad veiklos yra valdomos
Nenagrinėjama kitų padalinių veikla ieškant gilesnių problemos šaknų
Atlikus bet kokios neatitikties neatitikties koregavimo veiksmus padidės organizacijos veiklos efektyvumas
Auditorius turi išmanyti nagrinėjamą sritį, kad galėtų suformuluoti klausimus pagal pateiktas procedūras

8.3. Į veiklas orientuotas auditas. Įvertinkite kiekvieną pateiktą teiginį, pasirinkdami, Jūsų nuomone, tinkamiausią variantą.

Pritariu
Visiškai pritariu
Nepritariu
Visiškai nepritariu
Nei pritariu, nei nepritariu
Įvertinama atitiktis reikalavimams pagal atliekamų veiklų eiliškumą nuo pradžios iki pabaigos
Vertinant skyrių laikomasi darbų eiliškumo
Patikrinamas skyrių bendradarbiavimas
Susitelkiama ties skyriaus procesais ir produktais
Atskleidžiamos problemos, susijusios su žmonėmis, atliekamu darbu, informacija ir įrenginiais
Stengiamasi įvertinti ar sistema veiksminga
Neįvertinami sistemos pasiekti rezultatai
Nenagrinėjama, ar procesai efektyvūs
Vertinama atitiktis reikalavimams, o ne rezultatyvumas
Neieškoma tikrųjų neatitikties priežasčių
Pakoregavus kiekvieną neatitiktį sistema taps veiksmingesnė
Auditorius turi būti audituojamos srities specialistas, kad galėtų atliki tokio pobūdžio auditą

8.4. Į procesus orientuotas auditas. Įvertinkite kiekvieną pateiktą teiginį, pasirinkdami, Jūsų nuomone, tinkamiausią variantą.

Pritariu
Visiškai pritariu
Nepritariu
Visiškai nepritariu
Nei pritariu, nei nepritariu
Susitelkia ties rezultatais, o ne ties procedūromis
Nebūtina išmanyti gerai audituojamą sritį
Gali būti lengvai patikrintas analizuojant audito ataskaitas
Įvertina sistemos efektyvumą
Įvertina sistemos rezultatus kaip klientai
Įvertina atitiktį reikalavimams, kuriuos įgyvendina daugiau negu vienas skyrius
Įvertina skyrių bendradarbiavimą
Įvertina procesų sąveiką
Pateikia realistinius, skatinančius pažangą klausimus
Tikrinimo metu laikomasi organizacijos atliekamų darbų sekos
Leidžia auditoriui apžvelgti veiksnius, įrodančius ar operacijos yra valdomos ir ar jos valdomos efektyviai
Leidžia įvertinti, ar audito duomenys reikšmingi
Leidžia ieškoti gilesnių atskleistos problemos šaknų analizuojant padėtį kituose skyriuose
Susitelkiama ties koregavimu tų neatitikčių, kurios susijusios su organizacijos veiklos efektyvumo didinimu
Reikalauja įsisavinti naują, dar daugelio auditorių nesuprastą procesinį požiūrį
Reikalauja keisti mąstymo būdą
Reikalauja keisti audito atlikimo būdą.

9. Kokius Jūs taikote kokybės audito atlikimo būdus:

Taikau
Netaikau
Nei taikau, nei netaikau
Į standarto elementus orientuotas auditas
Į struktūrinius padalinius orientuotas auditas
Į veiklas orientuotas auditas
Į procesus orientuotas auditas

Kokius siūlymus pateiktumėte kokybės audito metodologijos tobulinimui?