Userbrigita.sezikaite
Results27
Vieša
Pranešti

Kokį poveikį Lietuvos įstojimas į ES turėjo Klaipėdos turizmo plėtrai

Aš esu Brigita Šežikaitė, Glazgo universiteto Geografijos ir Geologijos departamento geografijos studentė atliekanti tyrimus savo baigiamajam darbui. Mano baigiamojo darbo tikslas yra ištirti kokią įtaką turizmo plėtrai ir vystymuisi Klaipėdoje turėjo Lietuvos įstojimas į Europos Sąjungą 2004 metais.

 

Pagrindiniai projekto uždaviniai:

 

  • Pamatyti ir įvertinti su įstojimu į Europos Sąjungą susijusius pokyčius Klaipėdos turizmo sektoriuje.
  • Įvertinti teigiamą ekonominę turizmo naudą Klaipėdoje ir kaip ji liečia vietinį verslą ir gyventojus.
  • Įvertinti neigiamą turizmo poveikį Klaipėdos miestui ir jo gyventojams.
  • Apsvarstyti, kas galėtų pagerinti turizmo sektoriaus plėtrą Klaipėdoje.
  • Išanalizuoti turistų nuomones apie Klaipėdą kaip turistinį maršrutą ir kas, jų nuomone, galėtų būti patobulinta tam, kad pritraukti daugiau turistų.

 

Jūs esate kviečiama(-s) prisidėti prie mano tyrimo. Klausimynas visiškai anonimiškas ir jame pateikta informacija bus prieinama tik man ir mano darbo vadovui.

 

Jei turite klausimų, prašome su manimi susisiekti elektroniniu paštu brigita823@gmail.com

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Jūsų amžius:
Jūs esate:
Kaip, Jūsų nuomone, Lietuvos įstojimas į ES paveikė turizmo plėtojimą Klaipėdoje?
Kokius su turizmu susijusius pokyčius pastebėjote Klaipėdoje po 2004m. įvykusio Lietuvos įstojimo į ES? (pvz.: infrastruktūros, kultūriniai pokyčiai, tolerancija, ekonominiai pasikeitimai...)
Koks, Jūsų nuomone, yra teigiamas turizmo poveikis Klaipėdos miestui ir gyventojams? (ekonominis, kultūrinis...)
Koks, Jūsų nuomone, yra neigiamas turizmo poveikis Klaipėdos miestui ir gyventojams? (kultūrinė asimiliacija, tradicijų praradimas, tarša...)
Ką, Jūsų nuomone, būtų galima padaryti tam, kad pagerinti turizmo kokybę Klaipėdoje ir pritraukti daugiau turistų?
Jei turite komentarų ar pasiūlymų susijusių su šiuo klausimynu ar jame aptariamais klausimais, prašome rašyti čia.