Klientų suvokiama vertė ir jų elgsenos rezultatai: kosmetikos sektorius

Sveiki,

Esu Vaida, antro kurso Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos studentė ISM ekonomikos ir vadybos universitete. 

Mano magistro darbo tema: Klientų suvokiama vertė ir jų elgsenos rezultai: kosmetikos sektorius (Perceived customer value and customer behavioral outcomes: a case of cosmetics sector).Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti, kaip vartotojai suvokia gaunamą vertę bei kaip tai atsispindi jų elgsenoje renkantis kosmetikos priemonę.

Apklausos metu surinkti duomenys bei rezultatai bus pateikiami apibendrintai, todl anonimiškumas garantuotas. Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus. Iškilus klausimams kreipkitės: [email protected]

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Kokių gamintojų kosmetikos priemones perkate dažniausiai?

Kaip Jums svarbu žemiau išvardyti teiginiai renkantis kosmetikos priemones (kremas, dušo želė, ir t.t) . Įvertinkite kiekvieną teiginį: 1 - Visiškai nesutinku; 2 - Greičiau nesutinku; 3 - Nei taip nei ne; 4 - Greičiau sutinku; 5 - Visiškai sutinku.

1
2
3
4
5
Jums svarbu kosmetikos priemonės kilmės šalis
Jums svarbu, kad kosmetikos priemonės prekės ženklas turėtų konsultantą/-ę, kuri/-is galėtų profesionaliai patarti
Jums svarbu, kad kosmetikos priemonės kaina atitiktų kokybę
Jums svarbu, kad kosmetikos priemonės prekės ženklo kuriamas įvaizdis pagerintų Jūsų įvaizdį
Jums svarbu, kad nusipirkę pasirinkto prekės ženklo kosmetikos priemonę jaustumėtes gerai
Jums svarbu, kad prekybos vieta būtų moderniai įrengta ir švari
Jums svarbu, kad kosmetikos priemonės kokybė
Jums svarbu kosmetikos priemonės sudėtinės dalys
Jums svarbu, kad kosmetikos priemonės prekės ženklo konsultantas/-ė, maloniai aptarnautų
Jums svarbu, kad nusipirkę pasirinkto prekės ženklo kosmetikos priemonę jaustumėtės gerai “kitų akyse”
Jums svarbu, kad kosmetikos priemonė patenkintų visus Jūsų poreikius
Jums svarbu kosmetikos priemonės kvapas
Jums svarbu prekybos vietoje lengvai surasti reikiamus produktus
Jums svarbu, kad kosmetikos priemonės būtų taikoma nuolaida
Jums svarbu, kad kosmetikos priemonės prekės ženklo žinutė būtų lengvai įsimintina
Jums svarbu, kad visa informacija apie kosmetikos priemones būtų prieinama internete
Jums svarbu, kad prekybos vieta būtų patogioje vietoje
Jums svarbu jausti, kad pasirinktas kosmetikos priemonės prekės ženklas, būtų populiarus tarp artimų žmonių
Jums svarbu, kad kosmetikos priemonės prekės ženklas turėtų išskirtinį įvaizdį
Jums svarbu, kad kosmetikos priemonės kaina būtų konkurencinga
Jums svarbu jausti teigiamą ryšį su kosmetikos priemonės prekės ženklu
Jūs skatinate aplinkinius rinktis Jūsų mėgstamą kosmetikos priemonės prekės ženklą
Jūs neieškote alternatyvos savo mėgstamam kosmetikos priemonės prekės ženklui
Jūs visada perkate to pačio prekės ženklo kosmetikos priemones
Jūs kalbate teigiamai apie mėgstamą kosmetikos priemonės prekės ženklą kitiems žmonėms

Kiek vidutiniškai išleidžiate kosmetikos priemonėms per mėnesį?

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas

Jūs šiuo metu

Kokios yra vidutinės jūsų namų ūkio (šeimos) pajamos per mėnesį?