Klientų suvokiama vertė ir jų elgsenos rezultatai: kosmetikos sektorius

Sveiki,

Esu Vaida, antro kurso Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos studentė ISM ekonomikos ir vadybos universitete. 

Mano magistro darbo tema: Klientų suvokiama vertė ir jų elgsenos rezultai: kosmetikos sektorius (Perceived customer value and customer behavioral outcomes: a case of cosmetics sector).Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti, kaip vartotojai suvokia gaunamą vertę bei kaip tai atsispindi jų elgsenoje renkantis kosmetikos priemonę.

Apklausos metu surinkti duomenys bei rezultatai bus pateikiami apibendrintai, todl anonimiškumas garantuotas. Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus. Iškilus klausimams kreipkitės: [email protected]

Kokių gamintojų kosmetikos priemones perkate dažniausiai?

Kaip Jums svarbu žemiau išvardyti teiginiai renkantis kosmetikos priemones (kremas, dušo želė, ir t.t) . Įvertinkite kiekvieną teiginį: 1 - Visiškai nesutinku; 2 - Greičiau nesutinku; 3 - Nei taip nei ne; 4 - Greičiau sutinku; 5 - Visiškai sutinku.

Kiek vidutiniškai išleidžiate kosmetikos priemonėms per mėnesį?

    …Daugiau…

    Jūsų lytis

    Jūsų amžius

    Jūsų išsilavinimas

    Jūs šiuo metu

    Kokios yra vidutinės jūsų namų ūkio (šeimos) pajamos per mėnesį?

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą