Klientų požiūris į ,,Čili pica'' kavinės aptarnavimą ir maisto kokybę

Laba diena,

Esu Vilniaus kolegijos studentė.

Rašau projektinį darbą, susijusį su klientų aptarnavimu. Apklausos tikslas – išsiaiškinti, kaip "Čili pica" kavinės klientai vertina aptarnavimą ir maisto kokybę. Todėl visi Jūsų atsakymai į kiekvieną klausimą man yra labai svarbūs. Užtikrinu, kad apklausa  - anonimiška, ir visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti tik statistinei analizei.

 Iš anksto dėkoju už Jūsų nuoširdumą ir sugaištą laiką.

1. Ar lankotės ''Čili pica'' kavinėje? Jeigu atsakėte ne, pereikite prie 4 klausimo

2. Kaip dažnai lankotės ''Čili pica'' kavinėje?

3. Kas paskatina Jus apsilankyti ''Čili pica'' kavinėje? Toliau pereikite prie 5 klausimo

4. Dėl kokių priežasčių nesilankote ''Čili pica'' kavinėje?

5. Įvertinikite pateiktus aspektus ''Čili pica'' kavinėje. 1-labai blogai, 2-blogai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai

6. Su kokiomis nemaloniomis situacijomis esate susidūręs ''Čili pica'' kavinėje?

7. Kas Jums svarbiausia Jus aptarnaujančiame personale?

8. Kas Jums atrodo svarbiausia vertinant maisto kokybę?

9. Jei galėtumėte pasirinkti vieną iš išvardintų aspektų, kurį pasirinktumėte?

10. Jūsų lytis

11. Jūsų amžius

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą