KLIENTŲ PASITENKINIMO SVEIKATINIMO PASLAUGŲ KOKYBĖS ANALIZĖ UAB “GEMMA” PAVYZDŽIU

Esu SMK Sveikatingumo ir grožio verslo programos studentė. Pasaulyje atlikti moksliniai tyrimai parodė, kad siekiant pagerinti reabilitacijos centrų paslaugų kokybę ir užtikrinti didesnį vartotojų pasitenkinimą paslaugomis, būtina ištirti, identifikuoti su kokiomis problemomis susiduria šių paslaugų vartotojai. Šiuo tikslu atlieku bakalaurinio darbo tyrimą ir prašau Jūsų atsakyti į šios anketos klausimus. Ši apklausa yra anoniminė. Tikiuosi, kad surinkti duomenys ir atlikta analizė padės pagerinti reabilitacijos centro „Gemma“ teikiamų paslaugų kokybę, užtikrinti vartotojų didesnį pasitenkinimą paslaugomis. Iš anksto dėkoju Jums už skirtą laiką ir malonų sutikimą bendradarbiauti. Ačiū.

Lytis

Amžius

Kokiai socialinei - profesinei grupei priklausote?

Ar maitinatės sveikai?

Ar sportuojate?

Kaip dažnai užsiimate sportu?

Kaip sužinojote apie šį reabilitacijos centrą? (gali būti keli atsakymai)

Kas moka už Jūsų paslaugas?

Kodėl rinkotės būtent šį centrą? (pasirinkite tinkamiausią/sius variantą/us)

Kokių paslaugų dar pageidautumėt?

„Gemma“ reabilitacijos centro klientų aptarnavimo paslaugų prieinamumo vertinimas

Praleisto laiko „Gemma“ reabilitacijos centre vertinimas

Suteiktų paslaugų „Gemma“ reabilitacijos centre vertinimas

„Gemma“ reabilitacijos centro darbuotojų vertinimas

„Gemma“ reabilitacijos centro paslaugų asortimento ir kainos vertinimas

Požiūrio i „Gemma“ reabilitacijos centą vertinimas

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą