Klientų pasitenkinimo paslaugų kokybe tyrimas

Sveiki, esu IV kurso Vilniaus Gedimino technikos universiteto studentas, rašantis bakalaurinį darbą tema - Klientų pasitenkinimo paslaugų kokybe tyrimas TEO LT, AB įmonės pavyzdžiu. Prašau atsakyti į visus pateiktus klausimus, nes kiekvienas Jūsų atsakymas yra labai svarbus. Gauti rezultatai bus naudojami tik bakalaurinio darbo tyrimo tikslais. Ši anketa yra anoniminė.

Ačiū.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Žemiau pateikti teiginiai apibūdina TEO LT, AB įmonės paslaugų kokybę. Prašome įvertinti kiekvieną pateiktą teiginį pagal skalę nuo 1 iki 6.(1 - labai blogai, 6 - labai gerai)

1
2
3
4
5
6
Televizijos kokybė
Interneto sparta
Naujausių technologijų įvedimas Jūsų gyvenamojo vietoje
Paslagų suteikimas sutartu laiku
Geranoriškas problemų sprendimas iškilus probleminėms situacijoms
Paslaugų tiekėjų punktualumas
Paslaugos suteikimas iš pirmo karto
Operatyviai paslaugas suteikiantis personalas
Įmonės darbuotojų noras padėti
Darbuotojai, kuriais galima pasitikėti
Darbuotojų mandagumas
Rodomas dėmesys Jums
Darbuotojų kvalifikacija ir kompetencija
Domėjimasis Jūsų interesais
Jūsų unikalių poreikių supratimas
Visada darbas Jūsų labui
Informacijos suradimas TEO LT internetiniame tinklalapyje
Galimybė surasti pigiausias siūlomas paslaugas
Galimybė užsisakyti paslaugą tiesiog svetainėje
Patogi paslaugos užsakymo ir apmokėjimo sistema
TEO LT tinklapio dizainas
TEO LT tinklapio veikimo greitis

Apibendrintai vertindami TEO LT teikiamas paslaugas, Jūs galite pasakyti, kad:

Įvertinkinte TEO LT teikiamų paslaugų kokybę lyginant su kainomis.

Jūsų lytis

Kokiai amžiaus grupei priklausote?

Jūsų socialinė padėtis:

Jūsų gaunamos pajamos per mėnesį?