Klientų lojalumo tyrimas kosmetologo paslaugos kontekste

Gerbiamas respondente,

 

Kviečiu Jus sudalyvauti tyrime, kurio tikslas – nustatyti kokią įtaką klientų lojalumui kosmetologo paslaugos atžvilgiu turi santykių naudos ir antecedentai. Tyrimą vykdo Kauno technologijos universiteto, Ekonomikos ir verslo fakulteto, Marketingo katedros magistrantė Karolina Saltonaitė.

 

Anketa yra anoniminė. Jūsų atsakymai padės suprasti, kokiais būdais įmonės gali formuoti klientų lojalumą.  

Klientų lojalumo tyrimas kosmetologo paslaugos kontekste

1. Ar Jums yra tekę naudotis kosmetologo paslaugomis? (Jeigu ne, pereikite prie 9 klausimo)

2. Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius, nusakančius Jūsų patiriamą pasitikėjimo naudą naudojantis kosmetologo paslaugomis.

3. Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius, nusakančius Jūsų patiriamą socialinę naudą naudojantis kosmetologo paslaugomis.

4. Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius, nusakančius Jūsų patiriamą specialaus rūpinimosi naudą naudojantis kosmetologo paslaugomis.

5. Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius, nusakančius Jūsų pasitenkinimą kosmetologo paslaugomis.

6. Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius, nusakančius Jūsų pasitikėjimą kosmetologu.

7. Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius, nusakančius Jūsų įsipareigojimą kosmetologui.

8. Prašome įvertinti žemiau pateiktus teiginius, nusakančius Jūsų lojalumui kosmetologui.

9. Jūsų lytis:

10. Jūsų amžius:

11. Vidutinės Jūsų pajamos per mėnesį:

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą