Klientų lojalumas. Tendencijos ir ugdymas.
Gerbiami, respondentai, esu Vilniaus kolegijos Turizmo vadybos absolventė, atlieku tyrimą apie klientų lojalumą. Anketos tikslas išsiaiškinti kaip vartotojai supranta lojalumą, ar yra lojalūs, taip pat nustatyti klientų bendras tendencijas dėl pakartotinai perkamų prekių, bei kelionių organizatoriaus „ Novaturas“ esamų ir potencialių klientų nuomonę apie įmone, bei jos kuriamus produktus. Anketa yra anoniminė, gauti duomenys yra konfidencialūs ir bus naudojami tik diplominiame darbe. Iš anksto dėkoju už jūsų teisingai pateiktus atsakymus.
Lojalumas- labai stiprus prisirišimas prie tam tikros paslaugos ir ketinimas ją vartoti ateityje nepaisant aplinkybių bei marketingo pastangų pakeisti vartotojo elgseną.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui