Klientų lojalumas. Tendencijos ir ugdymas.

Gerbiami, respondentai, esu Vilniaus kolegijos Turizmo vadybos absolventė, atlieku tyrimą apie klientų lojalumą. Anketos tikslas išsiaiškinti kaip vartotojai supranta lojalumą, ar yra lojalūs, taip pat nustatyti klientų bendras tendencijas dėl pakartotinai perkamų prekių, bei kelionių organizatoriaus „ Novaturas“ esamų ir potencialių klientų nuomonę apie įmone, bei jos kuriamus produktus. Anketa yra anoniminė, gauti duomenys yra konfidencialūs ir bus naudojami tik diplominiame darbe. Iš anksto dėkoju už jūsų teisingai pateiktus atsakymus.

Lojalumas- labai stiprus prisirišimas prie tam tikros paslaugos ir ketinimas ją vartoti ateityje nepaisant aplinkybių bei marketingo pastangų pakeisti vartotojo elgseną.

Klientų lojalumas. Tendencijos ir ugdymas.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Pasirinkite jums labiausiai tinkantį lojalaus vartotojo apibūdinimą. ✪

2. Ar laikote save vieno ar kito (nesvarbu kokio) produkto lojaliu pirkėju? ✪

3. Dėl kokių priežasčių perkate pakartotinai? ✪

4. Iš ko dažniausiai sužinote apie naujus produktus? ✪

5. Ar jums yra tekę pirkti kelionių paketą (organizuotą turistinę kelionę)?  ✪

Organizuota turistinė kelionė- tai išanksto už bendrą kainą parengtas arbas siūlomas įsigyti turizmo paslaugų rinkinys, kurį sudaro nemažiau kaip dvi ilgesnės kaip 24 valandų trukmės turizmo paslaugos arba į kurį yra įtraukta nakvynė.

6. Jeigu į 5 klausimą atsakėte teigiamai, atsakykite kur įsigijote kelionių paketą? Jeigu neigiamai, pažymėkite kitą variantą. ✪

7. Jeigu į 5 klausimą atsakėte teigiamai, kokio tipo kelionę įsigijote? Jeigu neigiamai, pažymėtike kitą varinatą.  ✪

8. Kurios iš žemiau išvardintų sąlygų jums yra svarbios įsigyjant kelionių paketą? ✪

9. Ar esatę girdėję apie kelionių organizatorių „Novaturas“? ✪

10. Jeigu į 9 klausimą atsakėte teigiamai, ar jum teko įsigyti kelionių paketą iš kelionių organizatoriaus „Novaturas“, jeigu neigiamai, prašau į klausimą atsakyti neigiamai. ✪

11. Jeigu į 10 klausimą atsakėte teigiamai prašau įvertinti suteiktas paslaugas, jeigu neigiamai prašau praleisti šį klausimą.

Labai patenkintas
Patenkintas
Vidutiniškai
Nepatenkintas
Labai nepatenkintas
Aptarnavimo kokybė ir greitumas
Kelionės vadovo ir/ar gido suteiktos paslaugos
Transportavimo paslaugos
Apgyvendinimo paslaugos

12. Ar rekomenduotumėte kelionių organizatorių „Novaturas“ savo draugams, pažįstamiems bei artimiesiems? ✪

13. Jūsų lytis. ✪

14. Jūsų amžius. ✪

15. Jūsų socialinė padėtis. ✪

16. Jūsų mėnesio pajamos. ✪