Rinkodaros veiksnių įtaka vartotojų apsisprendimui pirkti Aprangos parduotuvėje.

Sveiki! Esu Tarptautinės prekybos bakalauro studijų studentė. Savo baigiamajam darbui atlieku tyrimą, kurio tikslas - išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie APRANGOS  parduotuvių teikiamų prekių, paslaugų kokybę.

 

Labai dėkoju už Jūsų laiką ir atsakymus. Anketa yra anoniminė, rezultatai bus panaudoti tik baigiamajame darbe.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami   

Rinkodaros veiksnių įtaka vartotojų apsisprendimui pirkti Aprangos parduotuvėje.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1.Kaip dažnai perkate Aprangos parduotuvėje?(jei pasirinkote paskutini atsakymą, pereikite prie klausimo nr.10)

2.Kokius drabužius dažniausiai perkate Aprangos pardotuvėje?

3.Kokie veiksniai lemia Jūsų apsisprendimą pirkti Aprangos parduotvėje?

4.Ivertinkyte žemiau pateiktus veiksnius. 1-labai blogai; 5-labai gerai.

1 labia blogai
2 blogai
3 vidutiniškai
4 gerai
5 labai gerai
Asortimentas
Aptarnavimas
Kokybė
Parduotuvės interjeras

5.Kokių prekių grupės asortimentą Jūs norėtumėte papildyti “Aprangos” parduotuvėje?

6.Ar esate matę "Aprangos" reklamą?(Jei atsakėte ne, pereikite prie 9 klausimo)

7.Kur esate mate “Aprangos” reklamą (pasirinkite visus jums tinkamus atsakymus)

8.Ar „Aprangos“ reklama yra pakankamai informatyvi?

9.Ar norėtumėte gauti naujienas į savo elektroninį paštą apie įmonės skelbiamas akcijas?

10.Kokiose parduotuvėse perkate drabužius išskirus p-ve Apranga?(įrašykite savo variantą)

11.Kas paskatintu Jus dažniau apsipirkti Aprangos parduotuvėje?

Visiškai nepaskatintu
Nepsakatintu
Nei paskatintu, nei nepaskatintu
Paskatintu
Labai paskatintu
Nuolaido/akcijos
Lojalumo programa
Platesnis asortimentas
Dovanos
Didesnis prekių asortimentas

12.Kokie rodikliai svarbiausi renkantis prekę.

1 Visiškai nesvabu
2 Nesvarbu
3 Nei svarbu, nei nesvarbu
4 Svarbu
5 Labai svarbu
Prekės sudėtis
Prekinis ženklas
Prekės kaina
Prekės išvaizdą
Kilmės šalis

13.Ar reklama turi įtakos Jūsų pasirinkimui?

14.Jei reklama turi įtakos Jūsų pasirinkimui, koks reklamos būdas jus sudomintu labiausiai?

15.Su kuo asocijuojasi prekės ženklas „Apranga“?

16.Ar esate lankęsis (-iusis) www.apranga.lt svetainėje?

17.Kokios informacijos ieškojote šioje svetainėje? (pasirinkite visus tinkamus atsakymus)

18.Jūsų amžius?

19.Jūsų lytis?

20.Jūsų išsilavinimas?

21.Jūsų socialinė padėtis?

22.Jūsų pajamos?

23.Jūsų siūlymai ir komentarai:

24.Iš kokio miesto, miestelio, gyvenvietės esate? (įrašykite)