ĮŽYMYBIŲ REKLAMOJE POVEIKIO VERTINIMAS

Esame Kauno technologijos universiteto II kurso finansų programos studentės. Šiuo metu atliekame tyrimą apie žymių žmonių poveikį reklamai. Tyrimu siekiama įvertinti reklamų, kuriose matomi žymūs žmonės poveikį vartotojo apsisprendimams. T.y. ar tokios reklamos žmones skatina pirkti, ar priešingai- vengti.

 

Prašome Jūsų užpildyti žemiau pateiktą anoniminę anketą. Atsakymus žymėkite pasirinkdami Jums priimtiniausią variantą, kurios duomenys, bus apdorojami ir panaudojami tyrimo metu.

Anketa neaktyvi

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

įvesk klausimą

Jūsų dabartinė veikla:

Televizinių reklamų metu Jūs:

Kokias reklamos detales Jūs labiausiai įsimenate?

Ar Jums atrodo įtikinamos reklamos, kuriose produktus reklamuoja Lietuvos įžymybės?

Ar Jums atrodo įtikinamos reklamos, kuriose produktus reklamuoja užsienio įžymybės?

Kaip manote, ar reklamoje svarbu, kad įžymybė atitiktų reklamuojamą produktą?

Kokios srities žymus žmogus labiau prikausto Jūsų dėmesį rodomoje reklamoje?

Kokį poveikį Jums turi reklama, kurios reklamos veidui pasirinktas žymus žmogus?

Ar Jus skatintų naudoti vieną kartą bandytą prekę, jei ją pradėtų reklamuoti garsus asmuo?

Kokia reklama jums atrodytų labiau įtikinama?

Ar Jūs tikite, kad reklamuojama paslauga ar preke naudojasi pats įžymus žmogus?

Kokioje reklamoje įžymybės rekomendacija Jums priimtiniausia?

Susikurti savo anketą