Internetinės reklamos socialiniuose tinkluose tyrimas

Gerb. respondente,

Klaipėdos valstybinės kolegijos Socialinių mokslų fakulteto verslo vadybos studijų programos trečio kurso studentas Aistis Strelčiūnas atlieka tyrimą, kurio tikslas – ištirti socialinių tinkluose pateikiamos reklamos efektyvumą. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti rengiant mokslinį straipsnį. Anketa yra anoniminė, todėl vardo ir pavardės nurodyti nereikia. Anketoje nėra teisingų ar klaidingų atsakymo variantų. Anketoje norimą atsakymo variantą pažymėkite varnele. Tyrėjui svarbiausia tik Jūsų asmeninė nuomonė, kurią išreikšti užtruksite vos 5 minutes.

Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą