Integruotas matematinis ugdymas III-IV klasėse

Gerb. pedagogai,

Esu Vilniaus Kolegijos, Pedagogikos fakulteto, pradinio ugdymo studijų programos studentė. Rašau diplominį darbą tema: „Integruotas matematinis ugdymas III-IV klasėje“ Pateikdama šią anketą siekiu išsiaiškinti Jūsų požiūrį į integruotas matematikos pamokas. Anketa yra anoniminė. Dėkoju už nuoširdžius atsakymus!

1. Kokia Jūsų darbo patirtis?

2. Ar integruojate matematikos pamokas?

3. Jeigu pamokas integruojate, kaip dažnai tai darote?

4. Su kokiomis pamokomis dažniausiai integruojate matematiką?

5. Kur dažniausiai vedate integruotas matematikos pamokas?

6. Kaip manote, ar vaikų raidai svarbus integruotas ugdymas?

7. Kaip manote, ar integruojant pamokas, lavėja mokinių gebėjimas mokytis?

8. Kaip manote, ar integruojant pamokas, lavėja mokinių gebėjimas suvokti pasaulį kaip vieną visumą?

9. Ar mokiniai labiau įsitraukia į veiklą kai pamoka būna integruota?

10. Ar mokiniams integruotoje pamokoje, lengviau išlaikyti dėmesį?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą