Įmonės įvaizdžio, žinomumo tyrimas

Sveiki, 
Esu Socialinių Mokslų Kolegijos Reklamos kūrimo studijų programos III kurso studentė. Rašau baigiamąjį darbą ir atlieku kiekybinį tyrimą, norėdama įvertinti įmonės įvaizdžio, žinomumo aspektus, kurie vėliau padėtų sukurti tikslingą reklaminę kampaniją.
Anketa yra anoniminė, surinkti duomenys bus susisteminti ir naudojami baigiamojo darbo tikslais.
Dėkoju už nuoširdžius Jūsų atsakymus.

Įmonės įvaizdžio, žinomumo tyrimas
Anketa neaktyvi

1. Ar esate girdėję apie dovanų kuponus, kuriuos galima įsigyti dovanų portaluose?

2. Kuriuos iš nurodytų dovanų portalų žinote?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    3. Ar esate pirkę/perkate dovanų kuponus iš dovanų portalo?

    4. Kaip dažnai perkate dovanų kuponus internetu?

    5. Kurios kategorijos dovanų kuponus dažniausiai perkate?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      6. Kiek dažniausiai išleidžiate pirkdami dovanų kuponus?

      7. Įvertinkite dovanų portalų pasirinkimo kriterijus, kur 1 – nesvarbiausias kriterijus, o 5 – svarbiausias.

      8. Kuris iš šių pavaizduotų logotipų fragmentų asocijuojasi su dovanų portalu „Dovanų sala“?

      8. Kuris iš šių pavaizduotų logotipų fragmentų asocijuojasi su dovanų portalu „Dovanų sala“?

      9. Ar esate pirkę „Dovanų sala“ dovanų kuponus?

      10. Iš kur sužinojote apie dovanų portalą „Dovanų sala“?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        11. Pasirinkite Jums žinomas „Dovanų Sala“ teikiamas paslaugas.

        12. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius apie dovanų portalą „Dovanų sala“ (www.dovanusala.lt).

        13. Kiek laiko įprastai ieškote dovanos internete?

        14. Jūsų lytis:

        15. Jūsų amžius:

        16. Jūsų išsilavinimas:

        17. Jūsų gyvenamoji vieta:

        Susikurti savo anketą