Grožio industrija Lietuvoje: rinkos analizė, rinkos ypatumai ir pasiūla, vartotojų įpročiai

Gerb. Respondente,

Atliekame analizę apie Lietuvos grožio industriją. Šia apklausa norime sužinoti, kokius prekinius ženklus renkatės, ar domitės grožio naujienomis, kaip dažnai apsiperkate parduotuvėse (kokiose lankotės?)  bei ar perkate internetu. Taip pat norime sužinoti, ko trūksta Lietuvos rinkoje, ką galima būtų patobulinti ir ką reikėtų pakeisti.

Dėkojame už Jūsų atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis

Jūsų amžiaus grupė

Kiek (apytiksliai) lėšų išleidžiate grožio ir priežiūros priemonėms per mėnesį?

Kaip dažnai apsilankote grožio prekių parduotuvėse?

Ar perkate grožio priemonių internetinėse parduotuvėse?

Jeigu perkate internete, kuriuose tinklalapiuose lankotės?

Jeigu perkate grožio priežiūros priemones internete, kurios kategorijos prekes Jūs dažniausiai perkate?

Ar siūlomomos specialios akcijos ir dovanos pirkimo metu skatina nusipirkti prekę?

Kas jums svarbiausia renkantis kosmetikos prekes? (galite pasirinkti kelis atsakymo variantus)

Veido odos priežiūros priemonės - kokiais prekių ženklais Jūs pasitikite?

Suskirstykite išvardintus prekinius ženklus pagal tai, kokius rinktumėtes Jūsų veido odos priežiūros rutinai:

Ar domitės grožio industrijos naujienomis? Jeigu taip, kur ieškote / skaitote informaciją? (Pažymėti galite kelis variantus, bet ne visus)

Ar prenumeruojate naujienlaiškius specialiems pasiūlymams ir grožio naujienoms gauti?

Ar lankotės parduotuvių rengiamuose renginiuose (pvz.: "Douglas" Grožio Gatvė, naujienų pristatymo renginiai "Kristiana" parduotuvėse)? Jeigu taip, ar tai paskatina Jūsų domėjimąsi, pirkimą?

Ar Jums yra pakankama grožio priemonių pasiūla Lietuvoje?