GOLDI MINERALINIO PURVO, REKLAMOS PRIEMONIŲ NUSTATYMAS

Norėčiau, kad suteiktumėte truputį savo laiko atsakydami į mano pateiktus klausimus. Esu Socialinių mokslų kolegijos IV kurso studentė Simona Ligutytė, atliekanti tyrimą „GOLDI – TERAPINĖS KOSMETIKOS, MIERALINIO PURVO REKLAMOS KŪRIMAS“. Gauti duomenys bus panaudoti rašant baigiamajį bakalaurinį darbą.

Tumpai apie „Goldi“ negyvosios jūros purvą - savo sudėtyje turintis daugybę mineralų, yra puikiai žinomas jau daugelį metų dėl savo savybės atpalaiduoti raumenis ir palengvinti raumenų skausmus. Atnaujina, ramina, detoksikuoja. Jis taip pat gali būti naudojamas kaip plaukų kaukė stiprinanti plaukų šaknis, pašalindamas nuo galvos odos riebalų perteklių.

 

            Ši anketa yra anoniminė. Pažymėkite tinkamiausią variantą. Iš anksto dėkoju ir tikiuosi nuoširdžių atsakymų.

GOLDI MINERALINIO PURVO,  REKLAMOS PRIEMONIŲ NUSTATYMAS
Anketa neaktyvi

1. Kur daugiausiai pastebite reklamos?

Kitas variantas

    …Daugiau…

    2. Kas Jus labiausiai erzina reklamose, per tam tikras reklamos skleidimo priemones: 2.1.TELEVIZIJA

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      2.2. RADIJAS

      2.3. INTERNETAS

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        2.4. LAUKO REKLAMA

        2.5. SPAUDA

        2.6. PARODOS

        3. Ar Jums žinomas “Goldi” mineralinis purvas?

        3.	Ar Jums žinomas “Goldi” mineralinis purvas?

        3.1. Jei taip, iš kur apie jį sužinojote?

        Kitas variantas

          …Daugiau…

          4. Kaip vertinate “Goldi” mineralinio purvo pakuotę:

          5. Jūsų nuomone, kur toks produktas turėtų būti reklamuojamas?

          Kitas variantas

            …Daugiau…

            6. Jūsų nuomone, reklamoje kurioje reklamuojamas šis produktas labai svarbu yra:

            7. Kokie naudojusių žmonių atsiliepimai Jus labiausiai įtikintų:

            8. Jei tai būtų filmas apie šį produktą, kokio žanro turėtų būti šis filmas?

            9. Jūsų lytis:

            10. Jūsų amžius yra:

            11. Jūsų išsilavinimas yra:

            12. Jūs socialinė padėtis:

            Susikurti savo anketą