EUROKOS klientų aptarnavimo kokybės tyrimas

Esu Kauno kolegijos Vadybos ir ekonomikos fakulteto įstaigų ir įmonių administravimo studijų programos studentė Sandra Steniulytė. Rengiu profesinio bakalauro baigiamąjį darbą tema: „Klientų aptarnavimo kokybės tyrimas kosmetikos parduotuvių „EUROKOS“ tinkle“. Šia anketa siekiama išsiaiškinti klientų nuomonę apie aptarnavimo kokybę „EUROKOS“ tinklo parduotuvėse. Anketa anoniminė ir bus naudojama tik tyrimo tikslais. 

Anketa neaktyvi

Ar lankotės kosmetikos parduotuvėse „EUROKOS“? (jei atsakėte „Ne“ toliau nebepildykite).

Kodėl renkatės „EUROKOS‘ tinklo parduotuves?

Įvertinkite aptarnavimo kokybę „EUROKOS“ tinklo parduotuvėse

Kaip vertinate „EUROKOS“ darbuotojų profesines žinias?

Pažymėkite tris pagrindines darbuotojų savybes, pastebėtas „EUROKOS“ parduotuvėje:

Ar norėtumėte naudotis „EUROKOS“ paslaugomis ateityje?

Kaip bendrai įvertintumėte „EUROKOS“ teikiamų paslaugų kokybę?

Jūsų pasiūlymai ir pastebėjimai „EUROKOS“ klientų aptarnavimo kokybei gerinti:

    …Daugiau…

    Jūsų lytis:

    Jūsų amžius:

    Jūsų gyvenamoji vieta:

    Jūsų išsilavinimas:

    Jūsų užsiėmimas:

    Jūsų pajamos:

    Susikurti savo anketą