Elektroninių patyčių prevencija bendrojo ugdymo mokykloje.

Esu Kauno kolegijos Kėdainių Jonušo Radvilos studijų centro Filologijos ir edukologijos katedros Socialinės pedagogikos absolventė Vitalija Milkerytė. Vykdome tyrimą, kurio tikslas yra ištirti paauglių tarpusavio elektroninių patyčių prevenciją bendrojo ugdymo mokykloje. Kreipiuosi į Jūs su prašymu sudalyvauti apklausoje. Tyrimo gauti duomenys bus apibendrinami ir panaudojami tik socialinės pedagogikos studijų baigiamajame darbe.

Anketa neaktyvi

1. Kaip manote, kokios yra elektroninių patyčių formos?

2. Kaip manote, kas dažniausiai patiria elektronines patyčias?

    …Daugiau…

    3. Kaip manote, kokiomis formomis dažniausiai vyksta elektroninės patyčios?

      …Daugiau…

      4. Jeigu žinote, apibūdinkite, kas tai yra sekstingas?

        …Daugiau…

        5. Jūsų manymu, kokią žalą gali padaryti sekstingas ir kuo jis pavojingas patyčių aukai?

          …Daugiau…

          6. Jūsų manymu, kokia žala gali būti asmeniui, kuris sekstingą naudoja patyčių tikslams?

            …Daugiau…

            7. Jūsų nuomone, kokią žalą asmeniui gali padaryti patyčios, kurios pasireiškia siuntinėjant sms žinutes?

              …Daugiau…

              8. Jūsų nuomone, kokia žala gali būti padaryta asmeniui, kurio nuotraukas naudoja patyčių tikslu ?

                …Daugiau…

                9. Kaip manote, jei paauglys patiria elektronines patyčias, į kokius asmenis paaugliai pirmiausiai turėtų kreiptis?

                  …Daugiau…

                  10. Jūsų nuomone, kokių dar reikia imtis priemonių, norint sumažinti elektronines patyčias bendrojo ugdymo mokykloje?

                    …Daugiau…

                    11. Nuo kokių veiksnių priklauso elektroninių patyčių prevencijos rezultatai mokykloje?

                      …Daugiau…

                      12. Kaip manote, nuo ko turėtų prasidėti elektroninių patyčių prevencija mokykloje?

                        …Daugiau…

                        13. Kokie turėtų būti sekantys prevencinio darbo etapai mokykloje?

                          …Daugiau…

                          14. Jūsų manymu, kas iš suaugusiųjų turi būti atsakingas už paauglių patyčių prevenciją?

                            …Daugiau…

                            15. Ar sutinkate su idėja, kad „ prevencija ilgalaikis dalykas“? Kodėl taip manote?

                              …Daugiau…

                              16. Autorių (R. Povilaitis., J. Valiukevičiūtė., 2006) teigimu, mokykloje svarbu sudaryti prevencinio darbo grupę, kuri būtų atsakinga už įvairių socialinių problemų prevenciją mokykloje. Ką apie tokią komandą manote? ( Ar tokia reikalinga? Kas turėtų būti tokios komandos nariais?). Už ką ši komanda, Jūsų manymu, turėtų būti atsakinga (kokias turėtų vykdyti funkcijas)?

                                …Daugiau…

                                17. Jūsų manymu, kas iš mokyklos bendruomenės turėtų įsitraukti į elektroninių patyčių prevenciją mokykloje?

                                  …Daugiau…

                                  18. Kokias funkcijas patyčių prevencijoje turi atlikti: tėvai, specialistai, pedagogai, mokyklos administracija. ( Aprašykite kiekvieną atskirai).

                                    …Daugiau…

                                    19. Autoriai (R. Povilaitis., J. Valiukevičiūtė., 2006) siūlo, kad tėvai taip pat turi būti įtraukti į paauglių patyčių prevenciją mokykloje. Kaip, Jūsų nuomone, būtų galima tėvus įtraukti į mokykloje vykdomą elektroninių patyčių prevenciją?

                                      …Daugiau…

                                      20. Jūsų nuomone, kokios naudos duoda tėvų įtraukimas į elektroninių patyčių prevenciją?

                                        …Daugiau…

                                        21. Kalbant apie patyčių prevenciją, būtent apie ką reiktų teikti informaciją: mokiniams, pedagogams, tėvams (kiekvieną aprašykite atskirai).

                                          …Daugiau…

                                          22. Jūsų nuomone, kodėl reikia gerinti mokyklos psichologinį mikroklimatą, vykdant elektroninių patyčių prevenciją?

                                            …Daugiau…

                                            24. Kaip manote, ar vykdant patyčių prevenciją reikia mokiniams teikti informaciją apie tai, kaip išvengti patyčių, kaip spręsti problemą, kur ir kaip kreiptis pagalbos, jei mokinys patiria patyčias?

                                              …Daugiau…

                                              25. Jūsų nuomone, kokią svarbią informaciją reikia paaiškinti moksleiviams apie saugų elgesį elektroninėje erdvėje?

                                                …Daugiau…

                                                26. Kaip manote, kas mokykloje turi būti atsakingi už įvairias patyčių prevencijos priemones ir jų įgyvendinimą?

                                                  …Daugiau…

                                                  27. Autoriai (R. Povilaitis., J. Valiukevičiūtė., 2006) teigia, kad mokinių įtraukimas į elektroninių patyčių prevenciją yra naudingas. 1) Kuo, Jūsų manymu, yra naudinga mokinius įtraukti į tarpusavio patyčių prevenciją?2) Į kokius prevencijos darbo etapus naudinga įtraukti mokinius?

                                                    …Daugiau…

                                                    28. Kaip manote, ar verta organizuoti projektus skirtus elektroninių patyčių prevencijai mokykloje?

                                                    29. Jei „taip“, kas turėtų numatyti, suplanuoti tokius projektus?

                                                      …Daugiau…

                                                      30. Kas, Jūsų nuomone, prevenciniuose patyčių projektuose turėtų dalyvauti?

                                                        …Daugiau…

                                                        31. Kaip manote, kokie mokiniai (patyčių aukos; asmenys, kurie tyčiojasi) turi būti įtraukti į tokius projektus? Ir ko mokiniai, tokių projektų metu, turi būti mokomi?

                                                          …Daugiau…

                                                          32. Jūsų nuomone, kokių rezultatų padeda pasiekti projektai, skirti elektroninių patyčių prevencijai?

                                                            …Daugiau…

                                                            33. Kaip manote, kas turėtų įgyvendinti patyčių prevencinius projektus?

                                                              …Daugiau…

                                                              34. Kokiuose lygiuose, Jūsų manymu, turi būti vykdoma elektroninių patyčių prevencija?

                                                              35. Ką siūlytumėte daryti, vykdant paauglių tarpusavio elektroninių patyčių prevenciją:1) Mokyklos lygmenyje, 2) Klasės lygmenyje, 3) Individualiame lygmenyje. Apibūdinkite kiekvieną atskirai.

                                                                …Daugiau…

                                                                36. Kaip manote, ar reikia komandai sukurti patyčių prevencinę programą? Kodėl taip manote?

                                                                  …Daugiau…

                                                                  37. Jūsų pedagoginio darbo stažas?

                                                                    …Daugiau…

                                                                    38. Jūsų kvalifikacija?

                                                                      …Daugiau…
                                                                      Susikurti savo anketą