Elekroninių parduotuvių patrauklumo vertinimas.

Gerb. Respondente!

Kaip žinome, šiomis dienomis įprastinė apsipirkimo vieta tampa virtualioji aplinka (internetas), ko pasekoje kiekvienam mažiau ar daugiau yra tekę susudurti apsipirkinėjani virtualioje aplinkoje.

Atlikdamas tyrimą ,,internetinių parduotuvių patrauklumo vertinimas vartotojo požiūriu“  KTU IV kurso studentas nori išsiaiškinti, kokie yra svarbūs Jūsų, kaip vartotojo patrauklumo vertinimo kriterijai naudojantis elektronine parduotuve.

            Anketa anoniminė, todėl tikimasi, kad Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti objektyvius tyrimo rezultatus. Atsakymus pažymėti nesunku: pažymėkite Jums tinkamiausią atsakymo (ų) varipantą (us).

 

             NUOŠIRDŽIAI DĖKOJU UŽ ATSAKYMUS!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Jūs šiuo metu esate:

5. Jūsų gaunamos pajamos per mėnesį:

6. Ar apsiperkate internetinėse parduotuvėse?

7. Kaip dažnai apsiperkate internetinėje parduotuvėje?

8. Kiek internetinių parduotuvių žinote?

9. Keliomis internetinėmis parduotuvėmis naudojates apsipirkinėdami?

10. Ar žinote žemiau pateiktas internetines parduotuves? (Galimi keli atsakymo variantai)

11. Ar apsipirkinėjate šiose internetinėse parduotuvėse? (Galimi keli atsakymo variantai)

12. Kokios rūšies prekes perkate internetinėse parduotuvėse? (Galimi keli atsakymo variantai)

13. Iš kokių šaltinių sužinojote apie internetines parduotuves? (Galimi keli atsakymo variantai)

14. Kiek pinigų skiriate apsipirkimui internetinėse parduotuvėse?

15. Kiek pinigų išleidžiate apsipirkimui internetinėse parduotuvėse?

16. Kokie žemiau pateikti patrauklumo vertinimo kriterijai skatina Jus apsipirkinėti internetinėje parduotuvėje? (Galimi keli atsakymo variantai)