Elekroninių parduotuvių patrauklumo vertinimas.
Gerb. Respondente!
Kaip žinome, šiomis dienomis įprastinė apsipirkimo vieta tampa virtualioji aplinka (internetas), ko pasekoje kiekvienam mažiau ar daugiau yra tekę susudurti apsipirkinėjani virtualioje aplinkoje.
Atlikdamas tyrimą ,,internetinių parduotuvių patrauklumo vertinimas vartotojo požiūriu“ KTU IV kurso studentas nori išsiaiškinti, kokie yra svarbūs Jūsų, kaip vartotojo patrauklumo vertinimo kriterijai naudojantis elektronine parduotuve.
Anketa anoniminė, todėl tikimasi, kad Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti objektyvius tyrimo rezultatus. Atsakymus pažymėti nesunku: pažymėkite Jums tinkamiausią atsakymo (ų) varipantą (us).
NUOŠIRDŽIAI DĖKOJU UŽ ATSAKYMUS!
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui