Efektyvus marketingas socialiniuose tinkluose: vartotojų požiūris

Sveiki, esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto studentė ir šiuo metu rašau baigiamąjį darbą. Šio tyrimo tikslas - išsiaiškinti vartotojų požiūrį į socialiniuose tikluose naudojamas marketingo priemones bei ištirti jų efektyvumą. Ši anketa yra anoniminė, rengiant darbą bus naudojami tik apibendrinti duomenys. Dėkoju už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką.

Anketa neaktyvi

1. Kaip dažnai naudojatės internetu?

2. Kiek laiko praleidžiate internete per vieną kartą?

3. Kokiu tikslu naudojate internetą? Galimi keli atsakymų variantai:

4. Kokiuose socialiniuose tinkluose dažniausiai lankotės? Galimi keli atsakymų variantai:

5. Ar dalyvaujate įvairiose diskusijose socialiniuose tinkluose?

6. Ar naudojatės įvairiomis siūlomomis akcijomis/pasiūlymais, dalyvaujate konkursuose socialiniuose tinkluose?

7. Kaip manote, ar įmonės turėtų savo akcijas ir pasiūlymus reklamuoti socialiniuose tinkluose?

8. Kuri iš šių frazių geriausiai atspindi Jūsų požiūrį į reklamą socialiniuose tinkluose?

9. Reklama socialiniuose tinkluose sukelia neigiamas emocijas (erzina, trikdo, kelia pasipiktinimą), bet (atsakykite tik tuo atveju, jei klausime Nr. 8 pasirinkote atsakymus 4, 5, 6):

10. Jūsų nuomone, kuri reklamos socialiniuose tinkluose forma yra efektyviausia?

11. Kokia, Jūsų manymų, turėtų būti efektyvi reklama?

12. Jei 11 klausime pažymėjote "Kita", tuomet įrašykite, kokia tai tūrėtų būti reklama:

    …Daugiau…

    13. Reklamos savybės, kurios patraukia Jūsų dėmesį (galimi keli atsakymų variantai):

    14. Jūs atkreipiate dėmesį į reklamą socialiniuose tinkluose, jei (galimi keli atsakymų variantai):

    15. Kuri internetinės reklamos forma socialiniuose tinkluose Jus labiausiai erzina?

    16. Internetinės reklamos savybės, kurios labiausiai Jus erzina? Galimi keli atsakymų variantai:

    17. Jūsų nuomone, kuris teiginys apie reklaminio skydelio dydį Jums yra priimtiniausias?

    18. Jūsų nuomone, kurioje puslapio vietoje patalpintas reklaminis skydelis turi didžiausią galimybę atkreipti Jūsų dėmesį?

    19. Jūsų nuomone, kuris reklaminis skydelis socialiniame tinkle turi didžiausią galimybę atkreipti Jūsų dėmesį?

    20. Ar dažnai paspaudžiate ant socialiniame tinklapyje esančios reklamos?

    21. Jei mane sudomino reklama socialiniame tinklapyje,

    22. Jūs dažniausiai diskutuojate apie produktą/paslaugą su draugais, pažįstamais:

    23. Jei Jums draugas/geras pažįstamas ar giminaitis rekomenduoja Jums internetu produktą/paslaugą ar informaciją apie kažką, kas Jums gali patikti ar galbūt norėtumėte nusipirkti/pabandyti (pvz. rekomenduoja straipsnį, facebook‘e pažymi, kad „Patinka“ ar pan.)

    24. Jei produktas/paslauga ar informacija apie produktą ar paslaugą itin patiko mano draugui, giminaičiui ar pan. ir rekomendavo tai Jums, paprastai tai:

    25. Jei Jūs gaunate žinutę socialiniame tinkle (facebook‘e ar kt.) su ypatingu pasiūlymu, kuris Jums patinka ir yra naudingas su prierašu, kad naudą gausite tik tada, jeigu informuosite apie šį pasiūlymą savo tris draugus, Jūs:

    26. Jūsų nuomone, ar naudinga yra informacija apie produktą ar paslaugą socialiniuose tinklalapiuose (facebook.com, one.lt ir pan.)?

    27. Jūsų lytis

    28. Kuriai amžiaus grupei priklausote?

    29. Jūsų šeimyninė padėtis?

    30. Jūsų mėnesio pajamos?

    31. Jūsų socialinė padėtis

    Susikurti savo anketą