Draminės veiklos ypatumai priešmokykliniame amžiuje.

Šie anketos klausimai priešmokyklinio ugdymo pedagogams

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Vaidina lėlių dramos scenelės pagal pateiktą ar savo elementarų siužetą.

2. Vaidindamas pagal pateiktą siužetą, jį savaip interpretuoja ir perkuria.

3. Vaidindamas yra gana laisvas, aktyvus, savarankiškas, pasitikintis.

4. Intuityviai išreiškia vaidinimo simbolius, nuotaiką, dinamiką, tempą.

5. Panaudodamas įvairias dailės technikas, kuria dekoracijų ir kostiumų detales.

6. Savais žodžiais paaiškina, kuo skiriasi pagrindinės teatro rūšys (lėlių, dramos, operos, baleto, cirko).

7. Apibūdina vaidinimo nuotaiką (linksmas, liūdnas), reiškia asmeninius kritinius vertinimus (kas patiko ir nepatiko).

8. Vartoja elementarius teatro terminus (vaidintojas, veikėjas, scena, dekoracijos, kaukė, lėlė, žiūrovai).