Diskusijos ugdomasis poveikis. Anketa moksleiviams 9kl

Laba diena,
Lietuvos edukologijos universiteto IV kurso anglų filologijos studentė Gerda Norkutė atlieka apklausą, kurios tikslas išsiaiškinti diskusijos ugdomąjį poveikį anglų kalbos pamokose. Apklausos duomenys bus naudojami pedagoginių studijų baigiamajame darbe. Anketa yra anoniminė ir pristatant rezultatus bus pateikiami tik apibendrinti visų dalyvių atsakymai. Iš anksto dėkoju už skirtą laiką.


Atidžiai perskaitykite pateiktus klausimus ir pasirinkite vieną Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą. Prie kiekvieno klausimo galite parašyti savo komentarą, tačiau tai nėra būtina.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūs :

Laisvalaikį mėgstate leisti

Kaip jaučiatės viešoje vietoje?

Ar Jus gerai pažįsta žmonės su kuriais bendraujate kasdien?

Kokia Jūsų nuomonė apie popamokinius renginius

Pamokų metu aš:

Niekada
Kartais
Dažnai
Visada
Atidžiai klausau mokytojo
Stengiuosi atsakynėti į mokytojo klausimus
Diskusijų/ pokalbių metu išreiškiu savo nuomonę
Visuomet būnu paruošęs namų darbus
Siūlau įdomių temų pokalbiams klasėje

Kokios mokymo organizavimo formos Jums patinka labiausiai?

Man patinka kai pamokoje :

Kaip dažnai anglų kalbos pamokose taikomi šie metodai :

Niekada
Retai
Dažnai
Visada
Savarankiškas darbas
Grupinis darbas
Darbas porose
Minčių lietus
Frontali apklausa
Diskusija /debatai
Teorijos klausimas
Mokinys tampa mokytoju
Žaidžiami žaidimai

Kokios, Jūsų nuomone, mokymo priemonės efektyviausios šiuolaikinėje anglų kalbos pamokoje? Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus

Pokalbių ir diskusijų metu aš:

Niekada
Retai
Dažnai
Visuomet
Tampu vadovaujančiu
Išsakau savo nuomonę
Išklausau kitų nuomones
Prieštarauju nuomonei, kuri man yra nepriimtina
Savo nuomonę visuomet argumentuoju

Kaip dažnai anglų kalbos pamokoje vyksta diskusija?

Diskusijos metu aš:

Diskusija anglų kalbos pamokoje

Taip
Ne
Diskusija efektyviau už savarankišką darbą
Diskusija įdomiau už savarankišką darbą
Diskusijai reikia gero vadovo
Diskusijai reikia gerai pasiruošti
Diskusija turi būti aktuali
Diskusija turi būti suplanuota iš anksto
Diskusijos metu visuomet randamas kompromisas
Diskusijos metu tampu lyderiu

Kiek laiko pamokoje yra skiriama diskusijai?

Kokios diskusijų temos anglų kalbos pamokoje Jums būtu įdomiausios ir aktualiausios? ✪

Pateikite bent kelis diskusijos privalumus ir trūkumus anglų kalbos pamokoje. ✪

Jūsų nuomone, ar diskusija padeda pasisavinti mokomąją medžiagą? Kodėl? ✪