Darbuotojų darbo efektyvumo nustatymas akcinėje bendrovėje "Lietuvos paštas".

Gerb. respondentai,

esu Mykolo Romerio universiteto magistrantė. Šiuo metų atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti ar akcinės bendrovės  "Lietuvos paštas" darbuotojų darbas atliekamas kokybiškai  ir tenkina klientų poreikius. Jūsų atsakymai padės atlykti tyrimą rengiant magistro baigiamąjį darbą ir nustatyti ar darbuotojų mokymai yra efektyvus. Anketa yra anoniminė ir jos rezultatai bus panaudoti tik baigiamajame darbe.

Ačiū už Jūsų nuomonę ir laiką.

Darbuotojų darbo efektyvumo nustatymas akcinėje bendrovėje "Lietuvos paštas".
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar dažnai naudojatės AB "Lietuvos paštas" paslaugomis?

2. Kas lemia Jūs rinktis AB "Lietuvos paštas" ?

(galimi keli variantai )

3. Kokias paslaugas dažniausiai renkatės?

Galimi keli variantai.

4. Kaip Jūs vertinate AB "Lietuvos paštas" paslaugų kokybę?

5. Jūsų lūkesčiai aptarnaujančio personalo darbo kokybės atžvilgiu

Pasirinkite atsakymą 5 balų Likerto skalėje, kur 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku .
1
2
3
4
5
Klientas turi jaustis, kad jis yra laukiamas ir pastebėtas.
Darbuotojai turi būti mandagus ir kantrūs.
Darbuotojai turi būti paslaugūs ir suteikti visą norimą informaciją.
Darbuotojai turi greitai atlikti savo darbą teikiant paslaugas.
Darbuotojai turi išspręsti kilusius nesklandumus teikiant paslaugas.
Darbuotojai turi būti pasiryžę padėti klientams neaiškumams atsirandant.
Klientams turi būti teisingai pateikiama informacija apie pasikeitimus arba atsiradusias paslaugas.
Darbuotojai tūri pakankamai skirti dėmesį klientams.

6. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius:

Pasirinkite atsakymą 5 balų Likerto skalėje, kur 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku .
1
2
3
4
5
Klientas yra vertinamas ir laukiamas ateidamas į AB "Lietuvos paštas".
Klientas iškarto pastebimas ( akių kontaktas ).
Su klientais bendraujama pagarbiai ir paslaugiai.
Visas dėmesis skirtas klientui.
Į klientą, esant bet kokioms aplinkybėms, žiurima su pagarba, draugiškai ir be išankstinio nusistatimo.

7. Personalo komunikabilumo ir kompetentingumo vertinimas

Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius ir pasirinkite atsakymą 5 balų Likerto skalėje, kur 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku .
1
2
3
4
5
Darbuotojai išsiaiškina kokiu klausimu klientas kreipiasi, kokia informacija ar paslauga jam reikalinga.
Kokybiškai suteikia paslaugas.
Siekian išsiaiškinti kliento poreikius darbuotojas atidžiai išklauso klientą jo nepertraukdamas.
Aptarnaudami klientus darbuotojai elgiasi paslaugiai, rūpestingai, dalykiškai ir natūraliai.
Prireikus užpildyti dokumentų blankus, darbuotojai padeda juos užpildyti.
Darbuotojai konsultuoja klientą jam rūpimais klausimais.
Darbuotojai glaustai pateikia esminę informaciją apie sprendimus, kurie gali patenkinti kliento poreikius.
Klientui suteikiama galimybė laisvai rinktis iš pasiūlitų alternatyvų poreikio tenkinimui.
Įsitikinama kad klientas teisingai suprato darbuotojo pateiktą informaciją.
Kompetetingai atsakoma į kliento klausimus.
Darbuotojo dėmesys nuolat nukreiptas į aptarnaujamą klientą.

8. Jūsų lytis?

9. Jūsų amžius?

10. Kokia Jūsų sociainė padėtis?