Danske Bank elektroninių paslaugų veksmingumas

Sveiki, esu 4 kurso KTU studentas ir renku medžiagą baigiamajam bakalauriniam darbui, siekiant išsiaiškinti vartotojų požiūrį į Danske Bank elektroninių paslaugų veiksmingumą. Ši anketa anoniminė, gauti duomenys  konfidiancialūs ir bus naudojami tik moksliniais tikslais. Dėkoju už sugaištą laiką ir atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1) Ar naudojatės Danske Bank paslaugomis?

2) Jei į pirmą klausimą atsakėte "Ne" parašykite kokio(ių) banko(ų) paslaugomis naudojatės? (Ir pereikite prie 18 klausimo)

3) Kokiai Danske Bank klientų grupei priklausote?

4) Kiek laiko naudojatės Danske Bank paslaugomis?

5) Kaip dažnai naudojatės Danske Bank paslaugomis?

6) Kuris teiginys Jums šiuo metu labiausiai asocijuojasi su Danske Bank?

7) Kokios priežastys lėmė Jūsų pasirinkimą naudotis Danske Bank paslaugomis? (Galimi keli atsakymo variantai)

8) Ar teko naudotis Danske Bank elektroninės bankininkystės paslaugomis? (Jei ne, pereikite prie 17 klausimo)

9) Kokiomis teikiamomis Danske Bank elektroninės bankininkystės paslaugomis dažniausiai naudojatės? (Galimi keli atsakymo variantai)

10) Įvertinkite Danske Bank internetinėje svetainėje pateikiamą informaciją pagal pateiktus kriterijus. Įvertinkite balais nuo 1 iki 5 (1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei nesutinku, nei sutinku, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku)

1
2
3
4
5
Tiksli
Kokybiška
Lengvai suprantama
Išsami

11) Ar Jums pakanka informacijos apie Danske Bank elektroninės bankininkystės teikiamas paslaugas?

12) Įvertinkite pasitenkinimą Danske Bank elektroninės bankininkystės teikiamomis paslaugomis. Įvertinkite balais nuo 1 iki 5 (1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei nesutinku, nei sutinku, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku)

1
2
3
4
5
Lengva naudotis
Operacijos atliekamos greitai
Jaučiuosi saugus
Sutaupau laiko
Esu patenkintas paslaugų spektru
Prieš pradedant naudotis paslauga, man buvo suteikta visa reikiama informacija
Išlaikomas paslaugų kainos ir kokybės santykis
Patogi elektroninės bankininkystės paslaugų sistema
Greitai reaguojama į klientų užklausas

13) Šaltiniai iš kurių norėtumėte gauti informaciją apie Danske Bank elektroninės bankininkystės paslaugas. (Galimi keli atsakymo variantai)

14) Ar rekomenduotumėte Danske Bank elektroninės bankininkystės paslaugas kitiems?

15) Kaip Jūsų nuomone, Danske Bank turėtų skatinti vartotojų naudojimąsi elektroninėmis bankininkystės paslaugomis? Įvertinti balais nuo 1 iki 5. (1 – visai nesvarbu, 2 – nesvarbu, 3 – nei nesvarbu, nei svarbu, 4 – svarbu, 5 – labai svarbu.)

1
2
3
4
5
Mažinti paslaugų kainas
Atkreipti dėmesį į saugumą
Aktyviau informuoti apie paslaugas
Atkreipti dėmesį į kokybę
Plėsti paslaugų asortimentą
Tirti ir pateikti vartotojų nuomonės rezultatus
Įvairiais būdais ir priemonėmis diegti elektronines bendravimo priemones
Plėtoti ryšius su visuomene
Pateikti aktualią informaciją apie priimamus sprendimus Danske Bank atžvilgiu
Įtraukti darbuotojus į verslą, kad jie nuolat bendrautų su klientais
Suteikti individualią informaciją
Išplėsti Danske Bank internetinės bankininkystės puslapio turinį
Nustatyti teikiamas prieš ir po aptarnavimo papildomas paslaugas
Padėti sudaryti sandorius ir palaikyti tiesioginius kontaktus

16) Ar vaizdo pamokos paskatintų jus atlikti daugiau operacijų internetu?

17) Ar teko naudotis Danske mBanko paslaugomis mobiliajame telefone ar planšetėje?

18) Kokia Jūsų lytis?

19) Koks Jūsų amžius?

20) Koks Jūsų išsilavinimas?

21) Koks Jūsų socialinis statusas?

22) Kokios Jūsų pajamos per mėnesį?