Asmenų prašymų nagrinėjimo ir aptarnavimo kokybės vertinimo anketa

Siekdamas pagerinti asmenų prašymų nagrinėjimo ir aptarnavimo kokybę, Užsienio reikalų ministerijos Piliečių aptarnavimo skyrius vykdo anoniminę klientų apklausą. Jūsų užpildytos anketos padės nustatyti interesantų poreikius ir leis rasti tinkamiausius sprendimus. Vertiname Jūsų nuomonę ir iš anksto dėkojame atsakiusiesiems.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kaip dažnai tenka/teko kreiptis į Užsienio reikalų ministerijos Piliečių aptarnavimo skyrių (toliau - PIAS)?

Kokiu būdu kreipėtės į PIAS?

Kokia Jūsų kreipimosi į PIAS priežastis?

Kas Jus aptarnavo?

Ar informacija apie PIAS darbo valandas (priėmimo laiką) yra pakankama?

Ar PIAS lankytojų priėmimo laikas Jums yra patogus?

Ar žinote, kad piliečiams bendro pobūdžio konsultaciją ir konsulinę pagalbą PIAS teikia 24 val. per parą 7 dienas per savaitę?

Ar teko kreiptis į PIAS švenčių dienomis ar Užsienio reikalų ministerijos ne darbo laiku?

Ar PIAS darbuotojai Jus aptarnavo dėmesingai ir mandagiai?

Ar Jums rūpimi klausimai PIAS darbuotojų buvo išspręsti kvalifikuotai ir patenkino Jūsų lūkesčius?

Ar gautas atsakymas buvo suprantamas ir aiškus?

Ar pateikta informacija Užsienio reikalų ministerijos svetainėje yra pakankama?

Jūsų pageidavimai, pasiūlymai, pastabos