Apklausa apie Teo išmaniosios televizijos kokybę

Gerb. Respondente, Vytauto Didžiojo universiteto marketingo vadybos specialybės studentai atlieka tyrimą, kurio tikslas – įvertinti Teo išmaniosios televizijos paslaugos kokybę. Esamos situacijos analizei ir paslaugų kokybės spragų nustatymui labai svarbus Jūsų dalyvavimas tyrime. Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik moksliniams tikslams, todėl užtikriname pateiktos informacijos konfidencialumą. Atsakydami į klausimus užtruksite vos kelias minutes. Dėkojame už atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar naudojatės Teo išmaniaja televizija?

2. Skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visiškai nesvarbu, 5 – labai svarbu, pažymėkite savo nuomonę – kiek Jums svarbu, kad naudojantis Teo išmaniąja televizija:

1
2
3
4
5
1. Įranga būtų moderni
2. Būtų paprasta susirasti ir peržiūrėti mėgstamą laidą
3. Galėtum pats užsisaskyti ir atsisakyti kanalus ar kanalų paketus
4. Kanalų tvarką galėtum koreguoti pagal savo poreikius
5. Transliacijos visada būtų aukštos kokybės
6. Tiekėjas paslaugą teiktų kokybiškai(be trikdžių)
7. Tiekėjas suteiktu informaciją apie papildomus kanalus ir jų kainas
8. Tiekėjas pateiktu informaciją apie paslaugą aiškiai
9. Tiekėjas, teikiant paslaugą, sugebėtų išvengti transliavimo gedimų.
10. Teo reputacija (įvaizdis) būtų geri.
11. Personalas visada norėtų padėti klientams
12. Personalas nebūtų per daug užsiemęs atsakyti į klientų klausimus
13. Personalas padėtų klientams greitai
14. Personalas sugebėtų atsakyti į pirkėjo klausimus
15. Personalas būtų mandagus
16. Klientas jaustusi svarbus
17. Darbuotojų prioritetas būtų spresti kliento problemas.
18. Pirkėjui būtų rodomas dėmesys
19. Personalas nuoširdžiai domėtųsi kliento interesais
20. Tiekėjas reaguotų į kliento nusiskundimus.
21. Televizijos valdymas būtų suprantamas ir nepažengusiems vartotojams.

3. Skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visiškai neatitinka, 5 – visiškai atitinka, pažymėkite savo nuomonę – kiek pateikti teiginiai atitinka Teo išmaniosios televizijos paslaugą:

1
2
3
4
5
1. Įranga yra moderni
2. Yra paprasta susirasti ir peržiūreti mėgstamą laidą
3. Gali pats užsisakyti ir atsisakyti kanalus ar kanalų paketus
4. Kanalų tvarką gali koreguoti pagal savo poreikius
5. Transliacijos visada yra aukštos kokybės.
6. Tiekėjas paslaugą teikia kokybiškai(be trikdžių)
7. Tiekėjas suteikia informaciją apie papildomus kanalus ir jų kainas
8. Tiekėjas pateikia informaciją apie paslaugą aiškiai
9. Tiekėjas, teikiant paslaugą, sugeba išvengti transliavimo gedimų.
10. Teo reputacija (įvaizdis) yra gera.
11. Personalas visada nori padėti klientams
12. Personalas nėra per daug užsiemęs atsakyti į klientų klausimus
13. Personalas padėda klientams greitai
14. Personalas sugeba atsakyti į pirkėjo klausimus
15. Personalas yra mandagus
16. Klientas jaučiasi svarbus
17. Darbuotojų prioritetas yra spresti kliento problemas.
18. Pirkėjui yra rodomas dėmesys
19. Personalas nuoširdžiai domisi kliento interesais
20. Tiekėjas reaguoja į kliento nusiskundimus
21. Televizijos valdymas yra suprantamas ir nepažengusiems vartotojams.