Apgyvendinimo įstaigų klientų rinkos susidomėjimo lygmuo
Šią anketą sudarė Lietuvos sporto universiteto sporto edukologijos fakulteto sportinės rekreacijos ir turizmo studijų programos III kurso studentai: Gerda Drumstaitė, Tomas Šileika, Rolandas Vilkaitis, Lukas Ramanauskas ir Rokas Kulbis. Anketa bus naudojama atliekant tiriamąjį lekt. Dianos Komskienės dėstomo „Laisvalaikio paslaugų marketingo“ disciplinos darbą, kuriuo bus siekiama sužinoti kaimo turizmo rinkos susidomėjimo lygmenį (aiškinantis demografinių veiksnių, vartotojiškos elgsenos ir psichografinių veiksnių įtaką renkantis kaimo turizmo paslaugas).
Anketa yra anonimiška, visi rezultatai bus skelbiami tik apibendrinta forma. Nuoširdūs Jūsų atsakymai padės atlikti išsamų tyrimą bei pasiekti gerų rezultatų rengiant naujos kaimo turizmo pramogos „Išgyvenk kaime“ marketingo planą. „Išgyvemk kaime“ – tai nauja laisvalaikio pramoga, kurios metu žmonės galės patirti tikrąjį gyvenimo kaime „skonį“.
Dėkojame, kad dalyvaujate šiame tyrime.