AB SEB bankas teikiamų produktų atitikimo vartotojų lūkesčiams vertinimas

 

 

Laba diena,

esu Vilniaus kolegijos bankininkystės specialybės ištęstinių studijų ketvirto kurso studentė. Rašau baigiamąjį darbą, susijusį su banko paslaugomis. Apklausos tikslas – įvertinti AB SEB bankas teikiamų produktų atitikimą vartotojų lūkesčius. Apklausa yra anoniminė, ir visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti tik bendrai statistinei analizei.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus !

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų amžius?

2. Jūsų socialinė padėtis?

3. Jūsų vidutinės mėnesio pajamos?

4. Kas lėmė AB SEB bankas pasirinkimą? (galimi keli atsakymai)

5. Kaip darnai naudojatės AB SEB bankas teikiamais produktais?

6. Kokiais AB SEB bankas produktais naudojatės? (galimi keli atsakymai)

7. Ar esate patenkinti AB SEB bankas darbuotojais, ir tuo kaip jie pateikia informaciją apie banko produktus?

8. Ar AB SEB bankas darbuotojai yra paslaugūs, ir aiškiai atsako į Jūsų pateiktus klausimus teikiant banko produktus?

9. Ar pakanka teikiamos informacijos apie AB SEB bankas produktus? (internetinė svetainė, reklama, skrajutės ir kt.)

10. Ar teikiama informacija apie AB SEB bankas produktus yra suprantama?

11. Ar AB SEB bankas įkainiai atitinka teikiamus produktus?

12. Kodėl AB SEB bankas įkainiai atitinka/ neatitinka teikiamus produktus?

13. Ar Jus tenkina AB SEB bankas teikiamų produktų įvairovė?

14. Ar AB SEB bankas tenka laukti eilėse, jeigu TAIP, tai kiek ilgiausiai?

15. Jūsų nuomone, laukimas eilėse turi įtakos AB SEB bankas paslaugų kokybei?

16. Kodėl laukimas eilėse turi įtakos AB SEB bankas paslaugų kokybei? Jeigu atsakėte į 15 klausimą TAIP ar IŠ DALIES.

17. Ar tiesiogiai suteiktos AB SEB bankas paslaugos pateisina Jūsų lūkesčius?

18. Jūsų nuomone, ko trūksta AB SEB bankas teikiamiems produktams, kad atitiktų Jūsų lūkesčius?

19. Kokia AB SEB bankas nauja paslauga ar paslaugos patobulinimas Jus sudomintų? (pareikškite savo nuomonę)