AB SEB bankas klientų aptarnavimo kokybės vertinimas

Gerbiamas (-a) respondente,           

Esu Vilniaus kolegijos, Ekonomikos fakulteto III kurso studentė. Atlieku baigiamojo darbo tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti, kaip vertinate AB SEB bankas aptarnavimo kokybę. Tyrimas atliekamas remiantis paslaugų kokybės vertinimo modeliu SERVQUAL, kuris yra grindžiamas skirtumu tarp patirtos ir laukiamos paslaugos kokybės. Todėl kokybės vertinimo kriterijai yra padalinti į dvi dalis: pirmojoje dalyje prašau įvertinti laukiamą paslaugų kokybės lygį (kurio tikėjotės prieš gaudami paslaugą), o antrojoje – paslaugų kokybės lygį, kuris buvo patirtas.

Apklausa yra anoniminė, todėl Jūsų atsakymų konfidencialumas garantuojamas. Gauti duomenys bus naudojami tik statistiniams apibendrinimams. Ačiū, kad dalyvaujate apklausoje!

Anketa neaktyvi

Ar naudojatės AB SEB banko paslaugomis?

Kiek laiko naudojatės AB SEB banko paslaugomis?

APČIUOPIAMUMO kokybės kriterijus (PRIEŠ pasinaudojimą paslaugomis)

APČIUOPIAMUMO kokybės kriterijus (PO pasinaudojimo paslaugomis)

PATIKIMUMO kokybės kriterijus (PRIEŠ pasinaudojimą paslaugomis)

PATIKIMUMO kokybės kriterijus (PO pasinaudojimo paslaugomis)

JAUTRUMO kokybės kriterijus (PRIEŠ pasinaudojimą paslaugomis)

JAUTRUMO kokybės kriterijus (PO pasinaudojimo paslaugomis)

TIKRUMO kokybės kriterijus (PRIEŠ pasinaudojimą paslaugomis)

TIKRUMO kokybės kriterijus (PO pasinaudojimo paslaugomis)

EMPATIJOS kokybės kriterijus (PRIEŠ pasinaudojimą paslaugomis)

EMPATIJOS kokybės kriterijus (PO pasinaudojimo paslaugomis)

Įvardykite, Jūsų nuomone, pagrindines nekokybiško aptarnavimo priežastis AB SEB banke:

Kitas variantas

    …Daugiau…

    Jūsų nuomone, kokiais būdais galima pagerinti AB SEB banko klientų aptarnavimo kokybę?

    Kitas variantas

      …Daugiau…

      Jūsų lytis:

      Jūsų amžius:

      Jūs šiuo metu esate?

      Kitas variantas

        …Daugiau…

        Jūsų mėnesinės pajamos:

        Susikurti savo anketą