AB SEB bankas klientų aptarnavimo kokybės vertinimas
Gerbiamas (-a) respondente,
Esu Vilniaus kolegijos, Ekonomikos fakulteto III kurso studentė. Atlieku baigiamojo darbo tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti, kaip vertinate AB SEB bankas aptarnavimo kokybę. Tyrimas atliekamas remiantis paslaugų kokybės vertinimo modeliu SERVQUAL, kuris yra grindžiamas skirtumu tarp patirtos ir laukiamos paslaugos kokybės. Todėl kokybės vertinimo kriterijai yra padalinti į dvi dalis: pirmojoje dalyje prašau įvertinti laukiamą paslaugų kokybės lygį (kurio tikėjotės prieš gaudami paslaugą), o antrojoje – paslaugų kokybės lygį, kuris buvo patirtas.
Apklausa yra anoniminė, todėl Jūsų atsakymų konfidencialumas garantuojamas. Gauti duomenys bus naudojami tik statistiniams apibendrinimams. Ačiū, kad dalyvaujate apklausoje!