AB „Mikotelgroup“ viešbučio „Panorama“ rėmimo priemonių vertinimas

 Ši anketa parengta aukštosios verslo mokyklos studentų Ričardo Vaičiulio ir Rapolo Merkio. Anketos tikslas yra pateikti siūlymus kaip pritraukti AB „Mikotelgroup“ viešbučiui „Panorama“ naujus vartotojus pasitelkiant rėmimo priemones. Duomenys rinkti šioje anketoje bus skirti tik tyrimo tikslui pasiekti, ir bus visiškai konfidencialūs. Atsakinėdami į klausimus prašome pažymėti vieną arba kelis pasirinktus atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1.Jūsų lytis?

2.Jūsų amžius?

3.Jūsų išsilavinimas?

4.Jūsų dabartinė socialinė padėtis?

5.Ar dažnai lankotės viešbutyje “Panorama”?

6.Kur teko girdėti apie viešbutį “Panorama”?

7.Ar manote, jog esama viešbučio “Panorama” reklama yra efektyvi pritraukiant vartotojus?

8.Kaip vertinate viešbučio “Panorama” lauko reklamą(stendai, iškabos)?

9.Kaip vertinate viešbučio “Panorama” reklamą internete?

10.Kaip vertinate viešbučio “Panorama” reklamą televizijoje?

11.Kokios priemonės padėtų pagerinti viešbučio “Panorama” interneto reklamą? (galima pasirinkti kelis atsakymus)

12.Kokios priemonės padėtų pagerinti viešbučio “Panorama” televizijos reklamą? (galima pasirinkti kelis atsakymus)

13.Kokios priemonės padėtų pagerinti viešbučio “Panorama” lauko reklamą? (galima pasirinkti kelis atsakymus)

14.Kokioje reklamoje dažniausiai girdėjote apie viešbutį “Panorama”?

15.Kuriai reklamos priemonei viešbutis "Panorama" turėtų skirti didžiausia dėmesį?