AB „LESTO“ Utenos regiono klientų aptarnavimo kokybės tyrimas

     Gerbiamas respondente, esu Utenos kolegijos Verslo vadybos studijų programos ketvirto kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti AB „LESTO“ klientų aptarnavimo kokybę Utenos regione. Anketa yra anoniminė, todėl  drąsiai galite reikšti savo nuomonę. Gauti rezultatai bus panaudoti baigiamajame darbe. Jūsų nuomonė yra labai svarbi, todėl prašome pažymėti Jums tinkantį variantą, arba įrašyti savo nuomonę.

           Iš anksto dėkoju už Jūsų nuoširdžius atsakymus ir sugaištą laiką.

 

1. Jūs esate? (nurodykite Jums tinkamą variantą)

2. Kokiu būdu dažniausiai kreipiatės į AB „LESTO“? (nurodykite Jums tinkamą variantą arba įrašykite savo variantą)

Kita

    …Daugiau…

    3. Ar darbuotojai elgiasi mandagiai susitikimo metu (pasisveikina, prisistato vardą, pavardę)? (nurodykite Jums tinkamą variantą)

    4. Kaip vertinate darbuotojus pagal pateiktus kriterijus? (pateikite savo nuomonę apie žemiau nurodytus teiginius vertindami juos skalėje nuo „Labai gerai“ iki „Labai blogai“)

    5. Nurodykite prašau, ką labiausiai vertinate AB „LESTO“? (nurodykite Jums tinkamą variantą)

    6. Kiek kartų per metus tenka kreiptis į AB „LESTO“? (nurodykite Jums tinkamą variantą)

    7. Kaip vertinate AB„LESTO“ teikiamas paslaugas? (nurodykite Jums tinkamą variantą)

    8. Kaip vertintumėte paskutinio kontakto metu su Jumis bendravusio „LESTO“ darbuotojo aptarnavimo kokybę? (nurodykite Jums tinkamą variantą)

    9. Kokie kokybės vertinimo kriterijai Jums svarbiausi?(pateikite savo nuomonę apie žemiau nurodytus teiginius vertindami juos skalėje nuo „Visiškai sutinku“ iki „Nesutinku“)

    10. Nurodykite prašau, kokią svarbą Jums turi išvardinti paslaugų kokybės kriterijai? (pateikite savo nuomonę apie žemiau išvardintus kriterijus vertindami juos skalėje nuo „Labai svarbu“ iki „Visai nesvarbu“)

    11. Kaip vertinate AB „LESTO“ darbuotojų aptarnavimą? (pateikite savo nuomonę apie žemiau nurodytus teiginius vertindami juos skalėje nuo „Visada“ iki „Niekada“)

    12. Kaip manote, kokie reagavimo kokybės kriterijai vyrauja Bendrovėje „LESTO“? (nurodykite visus Jums tinkamus variantus)

    13. Nurodykite prašau, kokios galimos nekokybiško aptarnavimo priežastys? (nurodykite Jums tinkamą variantą arba įrašykite savo variantą)

    Kita

      …Daugiau…

      14. Kaip manote, kokios priemonės yra veiksmingiausios, siekiant kokybiško klientų aptarnavimo? (nurodykite Jums tinkamą variantą arba įrašykite savo variantą)

      Kita

        …Daugiau…

        15. Kuriuos iš žemiau nurodytų kriterijų siūlytumėte gerinti? (pateikite savo nuomonę apie žemiau nurodytus teiginius vertindami juos skalėje nuo „Visiškai sutinku“ iki „Nesutinku“)

        16. Jūsų lytis?

        17. Kuriai amžiaus kategorijai Jūs priklausote?

        18. Jūsų išsilavinimas?

        19. Kuris atsakymo variantas geriausiai atspindi Jūsų asmenines pajamas, gaunamas per mėnesį, atskaičius mokesčius?

        20. Kur šiuo metu Jūs gyvenate?

        Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą