,,New Yorker" rėmimo priemonių tyrimas

Gerbiamas respondente, Kauno kolegijos, trečio kurso studentė atlieka apklausą kurios tikslas išsiaiškinti, įmonės rėmimo priemonių veiksmingumą. Ši anketa yra anoniminė. Surinkti duomenys bus naudojami tik mokslo tikslams. Pažymėkite Jums tinkamiausią atsakymą. Ačiū už Jūsų sugaištą laiką.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar žinote drabužių parduotuvę - ,,New Yorker" ? Jei ne, pereikite prie 4kl. ✪

2. Ar apsipirkinėjate ,,New Yorker" parduotuvėje? Jei ne, pereikite prie 4kl.

3. Kodėl apsipirkinėjate ,,New Yorker" parduotuvėje?

4. Ar kur nors matėte/girdėjote ,,New Yorker" parduotuvės reklamą? Jei ne, pereikite prie 7kl. ✪

5. Kur matėte/girdėjote ,,New Yorker" parduotuvės reklamą?

6. Ar Jūs greitai pastebėjote reklamą ir ar Jus ji sudomino?

7. Įvertinkite, Jūsų nuomone, geriausią reklamos vietą parduotuvei ,,New Yorker" . ✪

Labai gera
Gera
Bloga
Autobuso stotelėse
Internetinėse svetainėse
Žurnaluose/laikraščiuose
Renginiuose
Radijo stotyse

8. Ar Jus pasiekia informacija apie ,,New Yorker" parduotuvėje vykstančias akcijas? Jei ne, pereikite prie 10 kl. ✪

9. Iš kur sužinote apie ,,New Yorker" parduotuvėje vykstančias akcijas?

10. Ar reikia ,,New Yorker" parduotuvei daugiau reklamos? ✪

11. Jūsų lytis: ✪

12. Jūsų amžius: ✪

13. Jūsų gyvenamoji vieta: ✪