Lietuvos sveikatingumo ir sporto klubų teikiamų paslaugų kokybės įtaka vartotojų lojalumui bei kokybės gerinimo galimybes

Gerb. respondente,

Lietuvos sporto universitete yra atliekamas mokslinis tyrimas, kurio tikslas – įvertinti suvoktos Lietuvos sveikatingumo ir sporto klubų teikiamų paslaugų kokybės įtaką vartotojų lojalumui bei nustatyti kokybės gerinimo galimybes. Jūsų dalyvavimas tyrime yra labai svarbus esamos situacijos analizei bei identifikuojant sveikatingumo ir sporto klubų teikiamų paslaugų kokybės spragas.

Sveikatingumo ir sporto klubų teikiamų paslaugų kokybė matuojama pagal suvoktos paslaugų kokybės vertinimo modelį, kuris grindžiamas skirtumu tarp patirtos ir laukiamos paslaugos kokybės. Todėl klausimynas padalintas į dvi dalis: pirmoje prašome atsakyti (pažymint) į pateiktus klausimus apie sveikatingumo ir sporto klubų, kurio paslaugomis naudojotės, o antroje – laukiamą paslaugų kokybės lygį (kurio tikėjotės prieš gaudami paslaugą) ir patirtą paslaugų kokybės lygį, vertinant juos skalėje nuo 1 iki 7 (apibraukiant). Anonimiškumas ir konfidencialumas garantuojamas – bus skelbiami tik apibendrinti tyrimo rezultatai. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kokio sveikatingumo ir sporto klubo paslaugomis naudojatės?  ✪

2. Kiek kartų esate įsigijęs/usi narystę šiame sveikatingumo ir sporto klube?

3. Ar planuojate sportuoti šiame sveikatingumo ir sporto klube ateityje?

4.Šis sveikatingumo ir sporto klubas yra tai, ką Jūs drąsiai galite rekomenduoti draugams:

5.Ar esate įsigijęs/usi narystę kitame sveikatingumo ir sporto klube?

6.Įvertinkite lauktą sveikatingumo ir sporto klubo teikiamų paslaugų kokybę (1 – labai bloga, 4- neturiu nuomonės, 7 - puiki): požymis "Patikimumas"

1
2
3
4
5
6
7
1. Sutarti darbai vykdomi laiku
2. Rodomas nuoširdus dėmesys sprendžiant problemas
3. Paslaugas teikia gerai iš pirmo karto
4. Teikia teisingą ir tikslią informaciją
5. Lengvas susisiekimas ir bendravimas su kelionių organizatorių atstovais
6. Nėra staigaus kainų padidinimo
7. Paslaugas teikia be klaidų

7. Įvertinkite lauktą sveikatingumo ir sporto klubo teikiamų paslaugų kokybę (1 – labai bloga, 4- neturiu nuomonės, 7 - puiki):požymis " Reagavimas"

Lauktas paslaugų kokybės lygis
1
2
3
4
5
6
7
8. Paslaugos teikiamos greitai ir punktualiai
9. Darbuotojai visada pasiruošę ir norintys padėti
10. Darbuotojai visada reaguoja į prašymus ar pageidavimus
11. Išsami informacijos sklaida

8. Įvertinkite lauktą sveikatingumo ir sporto klubo teikiamų paslaugų kokybę (1 – labai bloga, 4- neturiu nuomonės, 7 - puiki): požymis "Tikrumas"

1
2
3
4
5
6
7
12. Organizacija kelia pasitikėjimą
13. Darbuotojai visada mandagūs ir paslaugūs
14. Darbuotojai turi reikiamų žinių atsakyti į klausimus
15. Aptarnauja tinkamas personalas
16. Laisvas ir suprantamas bendravimas

9. Įvertinkite lauktą isveikatingumo ir sporto klubo teikiamų paslaugų kokybę (1 – labai bloga, 4- neturiu nuomonės, 7 - puiki): požymis "Empatija"

1
2
3
4
5
6
7
17. Malonus, draugiškas personalas
18. Suteikia individualų dėmesį
19. Darbuotojai atsidavę poreikių ir interesų tenkinimui
20. Darbuotojai supranta specifinius poreikius
21. Organizacija dirba patogiu (tinkamu) laiku
22. Santykiai su darbuotojais yra malonūs

10. Įvertinkite lauktą ir patirtą sveikatingumo ir sporto klubo teikiamų paslaugų kokybę (1 – labai bloga, 4- neturiu nuomonės, 7 - puiki): požymis "Apičuopiamumas"

1
2
3
4
5
6
7
23. Naudoja modernią įrangą
24. Reklaminės priemonės yra vizualiai patrauklios
25. Sveikatingumo klubų kataloguose siūlomos sąlygos atitinka realybę

11. Įvertinkite patirtą sveikatingumo ir sporto klubo teikiamų paslaugų kokybę (1 – labai bloga, 4- neturiu nuomonės, 7 - puiki): požymis "Patikimumas"

1
2
3
4
5
6
7
1. Sutarti darbai vykdomi laiku
2. Rodomas nuoširdus dėmesys sprendžiant problemas
3. Paslaugas teikia gerai iš pirmo karto
4. Teikia teisingą ir tikslią informaciją
5. Lengvas susisiekimas ir bendravimas su kelionių organizatorių atstovais
6. Nėra staigaus kainų padidinimo
7. Paslaugas teikia be klaidų

12. Įvertinkite patirtą sveikatingumo ir sporto klubo teikiamų paslaugų kokybę (1 – labai bloga, 4- neturiu nuomonės, 7 - puiki): požymis "Reagavimas"

1
2
3
4
5
6
7
8. Paslaugos teikiamos greitai ir punktualiai
9. Darbuotojai visada pasiruošę ir norintys padėti
10. Darbuotojai visada reaguoja į prašymus ar pageidavimus
11. Išsami informacijos sklaida

13. Įvertinkite patirtą sveikatingumo ir sporto klubo teikiamų paslaugų kokybę (1 – labai bloga, 4- neturiu nuomonės, 7 - puiki): požymis "Tikrumas"

1
2
3
4
5
6
7
12. Organizacija kelia pasitikėjimą
13. Darbuotojai visada mandagūs ir paslaugūs
14. Darbuotojai turi reikiamų žinių atsakyti į klausimus
15. Aptarnauja tinkamas personalas
16. Laisvas ir suprantamas bendravimas

14. Įvertinkite patirtą sveikatingumo ir sporto klubo teikiamų paslaugų kokybę (1 – labai bloga, 4- neturiu nuomonės, 7 - puiki): požymis "Empatija"

1
2
3
4
5
6
7
17. Malonus, draugiškas personalas
18. Suteikia individualų dėmesį
19. Darbuotojai atsidavę poreikių ir interesų tenkinimui
20. Darbuotojai supranta specifinius poreikius
21. Organizacija dirba patogiu (tinkamu) laiku
22. Santykiai su darbuotojais yra malonūs

15. Įvertinkite patirtą sveikatingumo ir sporto klubo teikiamų paslaugų kokybę (1 – labai bloga, 4- neturiu nuomonės, 7 - puiki): požymis "Apčiuopiamumas"

1
2
3
4
5
6
7
23. Naudoja modernią įrangą
24. Reklaminės priemonės yra vizualiai patrauklios
25. Sveikatingumo klubų kataloguose siūlomos sąlygos atitinka realybę