„Apple” prekės ženklo įtaka perkant kompiuterinę techniką

Laba diena, 

Esame Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto trečiojo kurso vadybos ir verslo administravimo studentės. Atliekame tyrimą, kurio tikslas – sužinoti, ar „Apple“ prekės ženklas turi didelę įtaką perkant kompiuterinę techniką. Ši anketa yra anoniminė, jos rezultatai viešai publikuojami nebus. Jūsų atsakymai bus naudojami tik moksliniais tikslais. 

Ačiū už Jūsų atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Įvardinkite, kokios kompanijos mobiliuosius kompiuterinę techniką (mobiliuosius telefonus/kompiuterius) naudojate: ✪

Galimi keli atsakymo variantai

2. Kas darė įtaką Jūsų pasirinkimui įsigyti aukščiau įvardintą produkciją?  ✪

Galimi keli atsakymo variantai

3. Ar Jums žinomas „Apple“ prekės ženklas?  ✪

Jei į šį klausimą atsakėte „Ne“, pereikite prie 9 klausimo

4. Ar esate įsigiję „Apple“ kompanijos produkcijos?

Jei į šį klausimą atsakėte „Ne“, pereikite prie 7 klausimo

5. Įvardinkite, kokią „Apple“ produkciją esate įsigiję?

Galimi keli atsakymo variantai

6. Kaip vertinate savo patirtį naudojant „Apple“ produktus?

7. Kokia Jūsų nuomonė apie „Apple“ prekės ženklą?

8. Ar ateityje ketinate įsigyti „Apple“ produkcijos?

9. Jūsų lytis: ✪

10. Jūsų amžius: ✪

11. Jūsų išsilavinimas: ✪

12. Jūsų socialinis statusas: ✪

Galimi keli atsakymo variantai

13. Kokios Jūsų šeimos mėnesinės pajamos, tenkančios vienam asmeniui? ✪