„ AB SWEDBANK“ reklamos priemonių tyrimas
ANKETA
Gerb. Respondente,
Šiandien kiekvienas turime savo bankus, kuriuose gauname reikalingos informacijos bei galime pasiimti pinigų, pasikeisti valiutas ar nusiusti kitam asmeniui, reikalingai įmonei ar instutucijai pinigų. Dažnai banko pasirinkimą įtaką daro reklamos, kuriose dažniausiai yra pateikiami pasiūlymai ir galimybės šiame banke.
Šio tyrimo tikslas - išsiaiškinti AB „SWEDBANK“ reklamų priemones, ar pakankamas
informatyvumas ir atitikimas realybėje.
Tyrimą atlieka Šiaulių Valstybinės kolegijos Verslo ir technologijų fakulteto studentė. Mums yra svarbūs Jūsų atsakymai į kiekvieną klausimą, nes tik taip bus galima susidaryti nuomonę apie bendrą AB „SWEDBANK“ reklamos priemonių žinomumą bei jų trūkumus. Apklausa yra anoniminė, atsakymai nebus viešinami. Maloniai prašau užpildyti šią anketą, atsakant į kiekvieną klausimą iš anksto dėkoju. Atsakymus žymėkite „X“.