„ AB SWEDBANK“ reklamos priemonių tyrimas

ANKETA

              Gerb. Respondente,

         Šiandien kiekvienas turime savo bankus, kuriuose gauname reikalingos informacijos bei galime pasiimti pinigų, pasikeisti valiutas ar nusiusti kitam asmeniui, reikalingai įmonei ar instutucijai pinigų. Dažnai banko pasirinkimą įtaką daro reklamos, kuriose dažniausiai yra pateikiami pasiūlymai ir galimybės šiame banke.

 Šio tyrimo tikslas - išsiaiškinti AB „SWEDBANK“ reklamų priemones, ar pakankamas

 informatyvumas ir atitikimas realybėje.

 

           Tyrimą atlieka Šiaulių Valstybinės kolegijos Verslo ir technologijų fakulteto studentė. Mums yra svarbūs Jūsų atsakymai į kiekvieną klausimą, nes tik taip bus galima  susidaryti nuomonę apie bendrą  AB „SWEDBANK“ reklamos priemonių žinomumą bei jų trūkumus. Apklausa yra anoniminė, atsakymai nebus viešinami. Maloniai prašau užpildyti šią anketą, atsakant į kiekvieną klausimą iš anksto dėkoju. Atsakymus žymėkite „X“.

1. Lytis:

2. Amžius:

3. Jūs esate?

4. Ar naudojatės banko paslaugomis?

5. Kurio banko paslaugomis naudojetės?

6. Ar dažnai lankotės savo banke?

7. Kaip manote, ar reklama įtakoje klientus?

8. Kaip galvojate ar reklama yra naudinga ir reikalingi?

9. Ar matote AB ,,SWEDBANK” reklamas?

10. Ar AB ,,SWEDBANK” reklamose užtenka informacijos?

11. Kur dažniausiai pamatote/išgirstate AB ,,SWEDBANK“ reklamas?

12. Jūsų manymu, kas dažniausiai atkreipia klientų dėmesį AB ,,SWEDBANK“ reklamose?

13. Jūsų manymu, ko trūksta AB ,,SWEDBANK“ reklamose?

14. Kurios AB ,,SWEDBANK“reklamų priemonės atkreipia jūsų dėmesį?

15. Kurio pobūdžio AB ,,SWEDBANK" reklama jūsų manymu yra pati informatyviausia bei žiūrimiausia?

16. Ar matėte, kurį nors vieną iš šių AB ,,SWEDBANK“ lankstinukų su tokiais pavadinimais? (Galimi keli variantai)

17. Jūsų manymu, ko reikia AB ,,SWEDBANK“ , kad ji būtų dar labiau žinoma?

    …Daugiau…
    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą