"AB Swedbank" ir "AB SEB bankas" lyginamoji charakteristika

Gerb. respondente,

 

     Esu Socialinių mokslų kolegijos (SMK) Bankininkystės ir investicijų valdymo II kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas - ištirti „AB Swedbank“ ir „AB SEB bankas“ klientų aptarnavimo kokybę. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs šios apklausos sėkmei. Tyrimo rezultatai yra anonimiški. Pažymėkite Jūsų nuomonę atitinkančius atsakymus.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų socialinė padėtis:

Kaip vertinate klientų aptarnavimo kokybę „AB Swedbank“ banke?

Kaip vertinate klientų aptarnavimo kokybę „AB SEB bankas“?

Jeigu bent vieno banko klientų aptarnavimo kokybę įvertinote prastai, nurodykite priežastis, kodėl taip pasirinkote

Ar Jums yra svarbūs Jus aptarnaujančio banko personalo bendravimo įgūdžiai Jus aptarnaujant?

Ar ilgai Jums tenka laukti, norint atlikti banko operaciją?

Taip
Ne
"AB Swedbank"
"AB SEB bankas"

Ar visada šių bankų teikiamos paslaugos patenkina Jūsų poreikius?

Kaip dažnai atliekate įvairias operacijas šiuose bankuose?

Labai dažnai
Dažnai
Kartais
Retai
Labai retai
Niekada
"AB Swedbank"
"AB SEB bankas"

Pagal kokius kriterijus pasirenkate, kokio banko paslaugomis naudotis?

Ar sutinkate su teiginiu, kad aptarnavimas šiuose bankuose yra aukšto lygio?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Neturiu nuomonės
''AB Swedbank''
''AB SEB bankas"

Kas, Jūsų manymu, sudaro kokybiško aptarnavimo modelį?

Siūlote kolegai naudotis banko paslaugomis. Kurį iš šių dviejų bankų pasirinksite ir kodėl?

Kaip manote, kaip galima pagerinti klientų aptarnavimo kokybę šiuose bankuose?